Pakkekalender, selve den man henger pakkene på:P

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Aner ikke hva det heter, men dere skjønner gjerne hva jeg mener:)
Første året guttungen skal pakkekalender, så trenger det;)

Kan jo ha pakkene fra dag til dag løst også, men vil gjerne ha det opp på veggen:)
 
Vi hadde planer om å lage til barna i fjor, men så rant tiden bort :p
Derfor tok vi pinner i ulike størrelser og bant sammen med rødt bånd, slik at den lengste pinnen var nederst, så nest lengst, osv helt til den korte på toppen - som et juletre. Ble faktisk ganske fin :p Men tenker å lage en ny i år, så følger tråden :)
 
Her har gutta broderte kalendere:)
Men jeg vurderer å bruke trappa i år for det ble for tungt i fjor....
 
Vi hadde planer om å lage til barna i fjor, men så rant tiden bort :p
Derfor tok vi pinner i ulike størrelser og bant sammen med rødt bånd, slik at den lengste pinnen var nederst, så nest lengst, osv helt til den korte på toppen - som et juletre. Ble faktisk ganske fin :p Men tenker å lage en ny i år, så følger tråden :)

Åh, hørtes artig ut! Ikke bilde av det vel?:D
 
Drar ut i skogen hvert år og finner en fin gren som jeg henger opp . Enkelt og veldig fint:)
 
Har brodert en. Må bare sy på ringer og montere den :)
 
Enkelt å lage selv. Med et stykke strie, garntråd og stor nål. .Og enten filt eller tektsilmaling =)


Ellers pleier jeg å ha de oppi en fin gaaaammmel koffert jeg da =) Eller henge fra gelenderet i trappa =)
 
Mamma laget til vesla i fjor. Jeg er SÅ fornøyd!
ImageUploadedByBV Forum1441035115.541650.jpg
Lillebror er bare fem måneder, så han får kanskje til neste jul tidligst.
 
Vi har en brodert til guttungen :) fikk den i dåpsgave av tanta mi :)
Åh, så fin gave:D Det kunne jeg tenkt også gitt. Bare synd jeg ikke kjenner noen som lager:p
Drar ut i skogen hvert år og finner en fin gren som jeg henger opp . Enkelt og veldig fint:)

Ikke dumt:) Kanskje det jeg ender opp med selv:)
Har brodert en. Må bare sy på ringer og montere den :)
Åhh, bilde:D?
Enkelt å lage selv. Med et stykke strie, garntråd og stor nål. .Og enten filt eller tektsilmaling =)


Ellers pleier jeg å ha de oppi en fin gaaaammmel koffert jeg da =) Eller henge fra gelenderet i trappa =)

Spørs hvor vakker den blir om jeg skal lage det men:p
Da tror jeg heller jeg tar en tur i skogen som en annen tipset om her;)
Mamma laget til vesla i fjor. Jeg er SÅ fornøyd!
Vis vedlegget 133465
Lillebror er bare fem måneder, så han får kanskje til neste jul tidligst.

Kjempe fin!! Noe sånt kunne jeg tenkt og. Da har man jo år etter år!!:)
 
Vår er en gammeldags nisse lagd på en treplate og malt. Ser ut som en norsk nisse med strikket genser og en sekk med gaver, og der gavene er er det kroker til å henge pakker på.
 
Åh, så fin gave:D Det kunne jeg tenkt også gitt. Bare synd jeg ikke kjenner noen som lager:p


Ikke dumt:) Kanskje det jeg ender opp med selv:)

Åhh, bilde:D?


Spørs hvor vakker den blir om jeg skal lage det men:p
Da tror jeg heller jeg tar en tur i skogen som en annen tipset om her;)


Kjempe fin!! Noe sånt kunne jeg tenkt og. Da har man jo år etter år!!:)


Åh, om du skal ha små, lette gaver (Som lapper med to-do, små sjokolader, osv osv, er trollhassel NYDELIG!!! =) Men om det er mer pakker som skal på er nok en kraftigere gren mer egnet =) Elsker å ta med naturen inn!!! <3 <3 <3
 
Åh, om du skal ha små, lette gaver (Som lapper med to-do, små sjokolader, osv osv, er trollhassel NYDELIG!!! =) Men om det er mer pakker som skal på er nok en kraftigere gren mer egnet =) Elsker å ta med naturen inn!!! <3 <3 <3

Er lekebiler, magisk klut, klitremerker, lommelykt, peppekakeformer, forkle etc. Men også noen dager med opplevelse:) Så blir litt forskjellig.
Trosshassel, hvor får man tak i det da:)?
 
Er lekebiler, magisk klut, klitremerker, lommelykt, peppekakeformer, forkle etc. Men også noen dager med opplevelse:) Så blir litt forskjellig.
Trosshassel, hvor får man tak i det da:)?
Hagen til mormor :D
 
Hagen til mormor :D
Hahah.. Eller på plantasjen, Floriss, Guttas blomster osv... Det er de flotteste kvistene som finnes (i min verden hvertfall)..
Finner man en kraftig nok, så kan det jo gå til de pakkene og =)
 
Back
Topp