OUL 27. Juli

Da har vi også vært på oul, og litt av en overraskelse vi fikk. Vi venter nemmelig tvillinger! En flott jente og en flott gutt :) Alt så bra ut med begge to, termin ble flyttet til 27 desember :)

Oi! For en fantastisk overraskelse! :eek: har ikke du vært på tidlig ul eller hos jordmor før oul?
 
Da har vi også vært på oul, og litt av en overraskelse vi fikk. Vi venter nemmelig tvillinger! En flott jente og en flott gutt :) Alt så bra ut med begge to, termin ble flyttet til 27 desember :)

OJ! :joyful: Litt av en overraskelse får man si! Herlig med to friske barn!
Hadde du ingen mistanke om at det kunne være tvillinger? :)
 
Da har vi også vært på oul, og litt av en overraskelse vi fikk. Vi venter nemmelig tvillinger! En flott jente og en flott gutt :) Alt så bra ut med begge to, termin ble flyttet til 27 desember :)

Gratulerer så mye :) Så herlig!
 
Da har vi også vært på oul, og litt av en overraskelse vi fikk. Vi venter nemmelig tvillinger! En flott jente og en flott gutt :) Alt så bra ut med begge to, termin ble flyttet til 27 desember :)
Wow! Gratulerer såå mye! :Heartpink:Heartblue
Her blir det en liten prins og terminen blir 1 januar. Alt så veldig bra ut. :Heartblue:Heartblue
Gratulerer med en prins! :)
 
Vi var også i dag, en frisk og fin liten baby [emoji170][emoji173] termin ble flyttet fra 28 til 30 desember:) tilbake i oktober for å se om morkaken flytter seg lenger opp, hvis ikke er det fare for keisersnitt på oss [emoji26]
 
Vi var også i dag, en frisk og fin liten baby [emoji170][emoji173] termin ble flyttet fra 28 til 30 desember:) tilbake i oktober for å se om morkaken flytter seg lenger opp, hvis ikke er det fare for keisersnitt på oss [emoji26]

Gratulerer med frisk baby i magen!

Håper morkaken flytter seg så du kan føde vanlig :) Er jo ofte den flytter seg oppover.
 
OJ! :joyful: Litt av en overraskelse får man si! Herlig med to friske barn!
Hadde du ingen mistanke om at det kunne være tvillinger? :)
Ingen mistanke, har tenkt at magen vokste litt fort men fikk beskjed om at det var vanlig når man var andregangsfødende :)
 
Vi var også i dag, en frisk og fin liten baby [emoji170][emoji173] termin ble flyttet fra 28 til 30 desember:) tilbake i oktober for å se om morkaken flytter seg lenger opp, hvis ikke er det fare for keisersnitt på oss [emoji26]
Akkurat det samme som med meg. Skal tilbake i oktober å sjekke. Forstod dette var veldig vanlig og at jeg ikke skulle bekymre meg.
 
Ingen mistanke, har tenkt at magen vokste litt fort men fikk beskjed om at det var vanlig når man var andregangsfødende :)

Utrolig! Hadde du ikke mer kvalme eller flere symptomer generelt?
Fantastisk med tvillinger, fint å få oppleve å gå gravid med to i magen samtidig :Heartred. Er bare litt misunnelig :)
 
Utrolig! Hadde du ikke mer kvalme eller flere symptomer generelt?
Fantastisk med tvillinger, fint å få oppleve å gå gravid med to i magen samtidig :Heartred. Er bare litt misunnelig :)
Nei, utrolig nok har jeg hatt mindre kvalme denne gangen. Har vært mer svimmel og hatt større plager med bekkenløsning, men det var helt normalt ifølge jordmor. <3
Ja, det er ganske utrolig at det er to der inne <3 vi føler vi er veldig heldige, selvom det er et stort sjokk ennå :)
 
Nei, utrolig nok har jeg hatt mindre kvalme denne gangen. Har vært mer svimmel og hatt større plager med bekkenløsning, men det var helt normalt ifølge jordmor. <3
Ja, det er ganske utrolig at det er to der inne <3 vi føler vi er veldig heldige, selvom det er et stort sjokk ennå :)

Fantastisk bra! :)
Så herlig, gleder meg på deres vegne.
Håper du slipper verre bekkenløsning!
 
Back
Topp