OUL 27. Juli

Lil-17

Forumet er livet
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Snøfnuggene 2018
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Flere som skal ha oul på torsdag?
Skal dere vite kjønn? Noe anelse om hva det blir? :)
 
Har time på torsdag [emoji4] Vi ønsker ikke å vite kjønn. Mest spent på termindatoen jeg får siden mensentermin sier 24.desember. Tror eggløsning var senere. Skal du vite kjønn? Og hva tror du? Vi har begge på følelsen at det blir en jente her [emoji4]
 
Har time på torsdag [emoji4] Vi ønsker ikke å vite kjønn. Mest spent på termindatoen jeg får siden mensentermin sier 24.desember. Tror eggløsning var senere. Skal du vite kjønn? Og hva tror du? Vi har begge på følelsen at det blir en jente her [emoji4]
Så spennende å ikke vite! Kanskje det blir nyttårsbaby på dere? :) Vi klarer ikke å vente heeelt til nyttår, så vi vil gjerne vite hvem som gjemmer seg i magen :) Har egentlig ingen spesiell følelse av hva det blir.. men maaange gutter i familien, (jeg er den siste jenten som er født i familien), såå 70-80% sjanse for gutt, 20-30% sjanse for jente kanskje? Blir veldig overasket dersom det viser å være jente.
 
Så spennende å ikke vite! Kanskje det blir nyttårsbaby på dere? :) Vi klarer ikke å vente heeelt til nyttår, så vi vil gjerne vite hvem som gjemmer seg i magen :) Har egentlig ingen spesiell følelse av hva det blir.. men maaange gutter i familien, (jeg er den siste jenten som er født i familien), såå 70-80% sjanse for gutt, 20-30% sjanse for jente kanskje? Blir veldig overasket dersom det viser å være jente.
Godt mulig det blir et lite nyttårsbarn. Vi er bare damer/jenter i familien. Derfor vi tror at det er en liten jente, selv om det er mannen som bestemmer kjønn [emoji4] Gleder meg til oppdatering på torsdag [emoji3]
 
Jepp, har også oul i morgen:)
Her skal vi vite kjønn også. Hadde eg fått bestemt hadde vi ikkje villet vite, dette er nr 3 og siste så hadde vært litt kjekt å vente til fødsel:)Men mannen vil så veldig gjerne vite så da blir det sånn;)
 
Lykke til på oul i morgen! :D jeg må vente helt til neste onsdag [emoji85]
 
Jepp, har også oul i morgen:)
Her skal vi vite kjønn også. Hadde eg fått bestemt hadde vi ikkje villet vite, dette er nr 3 og siste så hadde vært litt kjekt å vente til fødsel:)Men mannen vil så veldig gjerne vite så da blir det sånn;)
Vi hadde det litt sånn sist svangerskap. Jeg ville vite, men ikke mannen. Når dagen kom ville han vite likevel :p
Lykke til i morgen :)
 
Vi skal også på oul i dag. Blir spennende! Vi vil vite kjønn begge to.. vil begynne å handle litt klær.. Ha ha.. Har en følelse på jente pga av mye kvalme tidlig i svangerskapet. Lignet mest på når jeg gikk gravid med jenta mi. Var mindre kvalm med gutten min. Men man vet jo aldri. Lykke til alle sammen!
 
Lykke til til dere andre som skal i dag! Spent på oppdatering fra dere! :)
 
Da har jeg vært på ultralyd [emoji4] gikk fra 24.desember til 3.januar på termin. Vet fortsatt ikke kjønn, men tror det er ei jente. Alt sto bra til med den lille. Skal tilbake på ny ultralyd i oktober for å se om morkaken har flyttet seg [emoji4] gleder meg til oppdatering fra dere andre. Lykke til! [emoji3]
 
Alt såg fint ut med knøtte. Det er en liten prinsesse! :Heartpink Nøyaktig så stor som hun skal :)
 
Back
Topp