Oppdateringstråd OUL

Hadde en kjempe fin opplevelse <3 utrolig flink jordmor som forklarte godt både før underundersøk og imens, samt at hun forklarte om en del praktiske ting jeg lurte på etter undersøkelsen =) fikk med 4 flotte bilder som vi betalte 80 kr for
Så herlig [emoji7]
 
Høres helt likt ut som for meg. Min lå logså itt vanskelig til og noen av målene tilsvarte menstermin 4.7 og noen 5.7 og endte til slutt opp der.

Er jo ikke så mye som skal til før de bekker på en annen dato heller. Blir en dag til med jobbing av endret termin - permisjonen begynner da 14. Juni.
Men babyen kommer jo når den kommer uansett (kommer til å hate det uttrykket i juni/juli :p )
 
Er jo ikke så mye som skal til før de bekker på en annen dato heller. Blir en dag til med jobbing av endret termin - permisjonen begynner da 14. Juni.
Men babyen kommer jo når den kommer uansett (kommer til å hate det uttrykket i juni/juli :p )

Hehe, jeg er egentlig veldig fornøyd med at terminen stemte såpass bra så får vi se når babyen velger å komme:)
 
Har også vært. Hadde en utrolig flink jordmor, som tok seg veldig god tid til å se på begge de to små. Og alt så veldig bra ut, så er veldig letta :D En jente og en gutt på vei, og gutten var littegrann større enn jenta. Fikk med sikkert 10 bilder, betalte 75kr.
 
Har også vært. Hadde en utrolig flink jordmor, som tok seg veldig god tid til å se på begge de to små. Og alt så veldig bra ut, så er veldig letta :D En jente og en gutt på vei, og gutten var littegrann større enn jenta. Fikk med sikkert 10 bilder, betalte 75kr.

Gratulerer med 2[emoji7] Jeg har tvillingsøsken, en gutt og en jente, og de har urolig mye glede og selskap i hverandre[emoji170]
 
Har også vært. Hadde en utrolig flink jordmor, som tok seg veldig god tid til å se på begge de to små. Og alt så veldig bra ut, så er veldig letta :D En jente og en gutt på vei, og gutten var littegrann større enn jenta. Fikk med sikkert 10 bilder, betalte 75kr.
Så koselig med tvillinger! Gratulerer [emoji4]
 
Har også vært. Hadde en utrolig flink jordmor, som tok seg veldig god tid til å se på begge de to små. Og alt så veldig bra ut, så er veldig letta :D En jente og en gutt på vei, og gutten var littegrann større enn jenta. Fikk med sikkert 10 bilder, betalte 75kr.
Så gøy med tvillinger [emoji173]
 
Har også vært. Hadde en utrolig flink jordmor, som tok seg veldig god tid til å se på begge de to små. Og alt så veldig bra ut, så er veldig letta :D En jente og en gutt på vei, og gutten var littegrann større enn jenta. Fikk med sikkert 10 bilder, betalte 75kr.

Så godt å høre at alt var bra med begge to.:Heartred er tvilling selv så synes det er litt ekstra stas:)
 
Vi hadde en fantastisk opplevelse på OUL i dag :Heartred jordmor tok seg gooood tid og forklarte hva vi så, hva vi så etter osv. Og lille babyen var så aktiv og fin! Alt så helt perfekt ut :Heartred Terminen ble flyttet to dager bakover (altså at jeg er 2 dager kortere på vei) og vi fikk se kjønn, helt tydelig :Heartred
 
Var på oul i dag[emoji1] var veldig nervøs og spent når det nærmet seg og det hjalp ingenting at jeg plutselig måtte omstille meg til at sambo ikke kunne være med. Jordmor var kjempe trivelig og forklarte nøye hva vi så, alt var helt perfekt og vi venter en lang gutt, akkurat som pappaen sin! [emoji7] jeg ble litt overrasket da jeg har blitt tiltrukket alt som er søtt og rosa så hadde en tanke på at det var jente, men er super glad for gutt da jeg ønsket å gi sambo en sønn slik han ønsker seg [emoji7] han var ikke mye blyg så hundre prosent gutt! Uansett hvor mye jordmor dyttet på han ville han ikke flytte på seg, og siden timen min var over før hun fikk sett på hodet hans spurte hun om jeg kunne komme inn til en kollega etter å gått litt. Så sa hun at jeg skulle gjemme bildene hun hadde gitt meg så jeg kunne få enda flere av hun neste [emoji28] fikk kjempe masse bilder dobbelt så lang time, og hatt hele to fagpersoner til å se til at lillemann var frisk og fin, en veldig vellykket første oul for min del! Har morkaken foran så kjente ingenting der han lå å sparket og vinket å lagde show for oss[emoji170][emoji170][emoji170]
 
Var på oul i dag[emoji1] var veldig nervøs og spent når det nærmet seg og det hjalp ingenting at jeg plutselig måtte omstille meg til at sambo ikke kunne være med. Jordmor var kjempe trivelig og forklarte nøye hva vi så, alt var helt perfekt og vi venter en lang gutt, akkurat som pappaen sin! [emoji7] jeg ble litt overrasket da jeg har blitt tiltrukket alt som er søtt og rosa så hadde en tanke på at det var jente, men er super glad for gutt da jeg ønsket å gi sambo en sønn slik han ønsker seg [emoji7] han var ikke mye blyg så hundre prosent gutt! Uansett hvor mye jordmor dyttet på han ville han ikke flytte på seg, og siden timen min var over før hun fikk sett på hodet hans spurte hun om jeg kunne komme inn til en kollega etter å gått litt. Så sa hun at jeg skulle gjemme bildene hun hadde gitt meg så jeg kunne få enda flere av hun neste [emoji28] fikk kjempe masse bilder dobbelt så lang time, og hatt hele to fagpersoner til å se til at lillemann var frisk og fin, en veldig vellykket første oul for min del! Har morkaken foran så kjente ingenting der han lå å sparket og vinket å lagde show for oss[emoji170][emoji170][emoji170]
Fantastisk [emoji3][emoji106]
 
Jeg var på oul i dag. Har gruet meg voldsomt (slik jeg gjør før hver ul) Men hadde en veldig god opplevelse[emoji1] Fikk bekreftet med engang at det er en liten gutt[emoji170] Ting ble sjekket utrolig grundig, og jordmor var veldig flink til å forklare slik vi forstod. Fikk med meg et fint bilde i 3D, de sa det så ut til å være en frisk, fin gutt[emoji170] Termin ble flyttet fra 30.6 til 04.07[emoji4]
 
Alt gikk kjempe fint på ultralyden i dag. Fikk vite at vi venter en velskapt liten jente. [emoji178] Termin ble flyttet en dag tilbake, fra 16. til 17.juli. [emoji7]
Så herlig! Hvor langt er du på vei nå da, med termin 17.?
 
Oul i går ♥️ fantastisk jordmor!
Jeg ble flyttet fra 16 til 11 Juli:)
Ingen tvil om at det var jente, fikk bare et bilde da hun lå med ryggen til store deler, og det var av kjønnet:p
Veldig lykkelig og fornøyd♥️
 
Oul i går ♥️ fantastisk jordmor!
Jeg ble flyttet fra 16 til 11 Juli:)
Ingen tvil om at det var jente, fikk bare et bilde da hun lå med ryggen til store deler, og det var av kjønnet:p
Veldig lykkelig og fornøyd♥️
 
Da var jeg endelig hjemme igjen etter OUL.
Med minimalt med søvn og nerver til tusen livredd for at alt ikke var som det skulle kom jeg meg endelig inn til timen min.
Til min store glede så var alt helt strålende fint. Fikk sett og forklart alt av ei veldig så koselig dame [emoji178] og etter litt om og men klarte hun endelig å se at det var ei lita jente som sprella rundt inni der [emoji178][emoji178]
Føles som 10 kg ble tatt av skuldrene mine når hun sa at alt var helt perfekt [emoji7][emoji7][emoji7]
Å termindato ble flytta 1 dag fram bare [emoji4][emoji4]
 
Back
Topp