Oppdateringstråd OUL

Da var jeg endelig hjemme igjen etter OUL.
Med minimalt med søvn og nerver til tusen livredd for at alt ikke var som det skulle kom jeg meg endelig inn til timen min.
Til min store glede så var alt helt strålende fint. Fikk sett og forklart alt av ei veldig så koselig dame [emoji178] og etter litt om og men klarte hun endelig å se at det var ei lita jente som sprella rundt inni der [emoji178][emoji178]
Føles som 10 kg ble tatt av skuldrene mine når hun sa at alt var helt perfekt [emoji7][emoji7][emoji7]
Å termindato ble flytta 1 dag fram bare [emoji4][emoji4]

Gratulerer så mye [emoji177] så godt å høre at alt stod bra til med jenten din! [emoji5]
 
Da var jeg endelig hjemme igjen etter OUL.
Med minimalt med søvn og nerver til tusen livredd for at alt ikke var som det skulle kom jeg meg endelig inn til timen min.
Til min store glede så var alt helt strålende fint. Fikk sett og forklart alt av ei veldig så koselig dame [emoji178] og etter litt om og men klarte hun endelig å se at det var ei lita jente som sprella rundt inni der [emoji178][emoji178]
Føles som 10 kg ble tatt av skuldrene mine når hun sa at alt var helt perfekt [emoji7][emoji7][emoji7]
Å termindato ble flytta 1 dag fram bare [emoji4][emoji4]

Så godt å høre at alt så bra ut:Heartred gratulerer så masse med en liten jente på vei:love7
 
Da har jeg vært på OUL, alt så bra ut med babyen men jeg må tilbake om 2 uker siden det var litt for tidlig å sette termin. (16+3 iflg dagens måling)

Hadde faktisk samme lege som jeg hadde på OUL for to år siden, kjempekoselig dame! Vi fikk også vite kjønnet, det bor en liten gutt inne i magen min ♡ Så da får vi en av hver ♡♡
 
Så gøy! Er du enig med den nye terminen?
Ja jeg visste at jeg hadde el tidligere enn menstermin beregner.:) men jeg pleier å gå litt over og da er egentlig 10-11 juli mer riktig ifht forventet overtid. Vi får se. Han kommer når han kommer.:)
 
Ja jeg visste at jeg hadde el tidligere enn menstermin beregner.:) men jeg pleier å gå litt over og da er egentlig 10-11 juli mer riktig ifht forventet overtid. Vi får se. Han kommer når han kommer.:)
Så bra. Er litt mer irriterende når man vet det ikke er mulighet for at det kan stemme. Selv hadde jeg eggløsning 5 dager senere enn "standard" syklus, så jeg har hele tiden regnet utifra min egen beregning. TUL har vært enig med meg, så håper OUL også er det. :)
 
Så bra. Er litt mer irriterende når man vet det ikke er mulighet for at det kan stemme. Selv hadde jeg eggløsning 5 dager senere enn "standard" syklus, så jeg har hele tiden regnet utifra min egen beregning. TUL har vært enig med meg, så håper OUL også er det. :)
Det er den helt sikkert. Oul pleier jo å være ganske riktig, men så kan det jo være variasjoner i hver kvinnes lengde på svangerskap.:) mine kommer over termin så jeg forventer igrunn at denne også gjør det.:)
 
Det er den helt sikkert. Oul pleier jo å være ganske riktig, men så kan det jo være variasjoner i hver kvinnes lengde på svangerskap.:) mine kommer over termin så jeg forventer igrunn at denne også gjør det.:)
Absolutt. Jeg fødte på termindagen sist, så blir spennende å se når denne kommer [emoji4]
 
Lykke til! ♡
Takk!
Det gikk kjempebra! Vi hadde en veldig hyggelig jordmor som forklarte og viste og var veldig søt. Det første bildet som spratt opp på skjermen var rett inn på rumpa underifra, det var lett å se at det var ei jente [emoji173]️[emoji6] Alt så bra ut ift utvikling og ingen tegn til avvik. Termin ble akkurat det samme som jeg selv har ment hele veien 19. juli. Vi føler oss så heldige som får oppleve dette igjen! Og at gutten vår får en lillesøster [emoji7][emoji173]️
 
Var på OUL i dag og fikk se den lille babyen vår igjen. Det viste seg at det er ei jente som spreller i magen min, gitt. Alt så fint ut, så nå slapper jeg endelig av. Beina hennes lå akkurat der jeg har kjent noe de siste dagene. Morkaka ligger foran, så det var ikke så rart at jeg bare har kjent noe på siden. Ble satt tilbake tre dager.

Jeg var så lykkelig at jeg spaserte ut av sykehuset uten å betale de 70 kronene for bildene. Så jeg får ringe de i morgen :smiley-ashamed008
 
Back
Topp