onsdagsprat

ORIGINAL: ~A*R*T ~

ORIGINAL: gira

ORIGINAL: ~A*R*T ~

Hei hei snuppa[:D]
så deilig å sove lenge da[;)]
du får kose deg masse i dag,heldig du som har sol[:)]her bøtter det ned med regn[:'(]
Tror jeg skal legge meg i badekaret snart,er litt uggen i kroppen.
klem;)

Åh, så heldige dere er som har badekar[;)]
Vi hadde det der vi bodde tidligere, og når vi kjøpte her så savner jeg det masse masse!

ja det er deilig[8D]Har ikke brukt det så mye,men greit å ha muligheten ,samtidig veldig kjekt for Tobias[:D]

 
Vi å har.. og det er så stort at det ta evigheter å fylle. Plass til to voksne da.[;)]
Så her brukes det stamp enda til Ben..[:D]
 
Unn deg en badeopplevelse Art! Kos deg.[:)]
 
ORIGINAL: gira

ORIGINAL: Bens mamma

ORIGINAL: gira

ORIGINAL: MariaBrazil

Dæsken jente kor dokker preike!!!
 
Tidligere i dag prøvde jeg å skrive, men det dumme internettet ville ikke samarbeide!!!
 
I går var jeg å kjøpte  nye sko til mini. Siden oktober har hun gått fra str 21 til str 24!!! Er det mulig å vokse så fort? Greit nok at hun har strekts seg i jula, men hallo?
 
Når vi kom hjem fra butikken begynte mini åå bli tettere og tettere i nesen, og når jeg skulle legge henne hadde hun og feber gitt[&:] La henne, men hun våknet hele tiden, så jeg tok henne til slutt i senga med meg... Da roet hun seg. Og sov til kl halv seks. Da ville hun opp... Klarte heldigvis å synge henne i søvn igjen, og vi sov til halv ni.
 
Skulle egentlig ha vært på spinning, men mini må bli frisk først... Så i dag blir vi hjemme. Nå sover mini lur, og da har jeg litt tid for meg selv... Deilig!
 
ART: Så snill nabo du har da[:D]
Bens mamma: Dumme dumme spiren som ikke vil komme... sender en stor trøsteklem!
Solsikke: Kos dere på barseltreff[:D]
Tingeling: Så deilig å ikke være kvalm lengre... Jeg var heldigvis aldri kvalm...
Gira: synes det er så gøyt at du er gravid! Send over litt babystøv sørvestover til Bens mamma!
Lisbeth: Jeg og ser på interiørprogrammet... I love interior!
 
Have a great day girls!!!

Jeg er ikke kjip på babystøvet, så sender i lassevis og massevis til Bensmamma[:D]
Blåser sånn her nord i dag, så er nok fremme på et øyeblikk[;)]

Så gøy å lese at det ikke bare er Noah som har vokst i beina, han har gått fra 21 - 23 siden i høst, og nå må jeg kjøpe 24 for at de ikke skal bli så fort for små[:D]
God bedring til snuppa da[:D]



Krabber til meg alt jeg kan... blir vanskelig å komme meg inn i samme terminforum som deg da, men håper på november![;)]
 
Ben har også vokst veldig.. må til innkjøp snart tror jeg. Redd for at de klemmer.[&:]
 
Go'bedring til de syke!

krysser fingre for november ja[:D][:D][:D][:D]
Kan jo hende du føder før tiden eller jeg går over tiden, og vips så er vi i samme terminforum[;)]


 
Haha.. ja, skal se det skjer meg igjen. [;)][:D]
 
ORIGINAL: ~A*R*T ~

Nå hopper jeg oppi badekaret[:D][8D][;)]
kommer sterkere tilbake etterpå[;)]
koselig å skravle med dere jenter,dere er gode å ha[;)]

 
Takk i like måte![;)]
 
Hvor er Tussi hen ? [8|]
 
Lurte jeg også på???!??

*roper* : TTTTUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIII
 
ORIGINAL: gira

Lurte jeg også på???!??

*roper* : TTTTUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIII


 
ja hun pleier da alltid å være innom iløpet av dagen..
hmmm[8|]
 
ORIGINAL: ~Lisbeth83~
ORIGINAL: gira

Lurte jeg også på???!??

*roper* : TTTTUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIII



ja hun pleier da alltid å være innom iløpet av dagen..
hmmm[8|]

Ikke er hun på msn heller?![8|]
Kanskje uten nett....?!
 
ORIGINAL: gira

ORIGINAL: ~Lisbeth83~
ORIGINAL: gira

Lurte jeg også på???!??

*roper* : TTTTUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIII



ja hun pleier da alltid å være innom iløpet av dagen..
hmmm[8|]

Ikke er hun på msn heller?![8|]
Kanskje uten nett....?!


 
Kan jo være noe sånt..
Har nr hennes så jeg får evt sende en sms om hun ikke dukker opp etterhvert.
Vært her tidligere i uka da?[8|]
 
ORIGINAL: Bens mamma

ORIGINAL: gira

ORIGINAL: ~Lisbeth83~
ORIGINAL: gira

Lurte jeg også på???!??

*roper* : TTTTUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIII



ja hun pleier da alltid å være innom iløpet av dagen..
hmmm[8|]

Ikke er hun på msn heller?![8|]
Kanskje uten nett....?!



Kan jo være noe sånt..
Har nr hennes så jeg får evt sende en sms om hun ikke dukker opp etterhvert.
Vært her tidligere i uka da?[8|]

 
vi får se iløpet av dagen da..
tenker mye på henne..pga kvalmen,diare å vondtene hennes[&o]
 
Hei igjen[:D]
 
Var deilig å bade[8D]nå ble jeg god å varm[;)]lurer på om jeg brygger på noe...er litt sånn uggen i kroppen,beg urinveisinfeksjon oxo[&:]men..men...[:)]får satse på at jeg ikke blir syk hvertfall,hadde vært typisk,for mamma kommer en tur på besøk i helgen...[:D]
 
Tussi1 ja hvor er hun?[8|]mente jeg hadde sett henne her i dag jeg....kanskje jeg bare har drømt om henne?[8D][:D]Håper hvertfall hun ikke er dårlig[;)]
 
Hun var innom mandag og da var det noe med spysjuka. Tror Ben og mannen hennes hadde fått det.. og så hadde hun time hos jordmor om jeg husker rett. Håper alt står bra til.. Sendte henne en melding jeg.[8|]
 
Håper d står bra til ja,og at alle er friske[:)]
 
ble plutselig rolig her gitt[8|]bare jeg som ikke har liv[8|][8D][:D]
 
Jeg er her fortsatt, og har ikke noe liv.....[&:] Har enda ikke kommet meg i dusjen...er det mulig??? Blir jo helt firkanta i øynene av å sitte her....
 
Ringte fra jobben da, og inspektøren anbefaler meg aktiv sykemelding til uka. Litt usikker på det jeg, vet at leger ikke så ofte gir det.-... Hadde opprinnelig tenkt 50%, men hun var så veldig på at jeg burde få aktiv sykemelding....
 
Hehe.. jeg klarer ikke å holde meg unna selv om jeg har masse av jobb foran meg.
 
Skikkelig ubehagelig her nå.. en kunde som er skikkelig drita inne hos papsen. Alkoholiker selvsagt.
Kan jo ikke akkurat kaste ham ut heller. Bare han får levert papirene sine uten problem.....
Gosh, for en type.[&:]
 
Kan jo begynne å lure på hvilket klientell vi har[8D]
 
 
ORIGINAL: Bens mamma

Hehe.. jeg klarer ikke å holde meg unna selv om jeg har masse av jobb foran meg.
 
Skikkelig ubehagelig her nå.. en kunde som er skikkelig drita inne hos papsen. Alkoholiker selvsagt.
Kan jo ikke akkurat kaste ham ut heller. Bare han får levert papirene sine uten problem.....
Gosh, for en type.[&:]
 
Kan jo begynne å lure på hvilket klientell vi har[8D]
 
hehe,,ja[8D]hvor jobber du egentlig enn?[:D]
 
ORIGINAL: ~A*R*T ~

ORIGINAL: Bens mamma

Hehe.. jeg klarer ikke å holde meg unna selv om jeg har masse av jobb foran meg.
 
Skikkelig ubehagelig her nå.. en kunde som er skikkelig drita inne hos papsen. Alkoholiker selvsagt.
Kan jo ikke akkurat kaste ham ut heller. Bare han får levert papirene sine uten problem.....
Gosh, for en type.[&:]
 
Kan jo begynne å lure på hvilket klientell vi har[8D]
 
hehe,,ja[8D]hvor jobber du egentlig enn?[:D]

 
Lokale pub'en sku man tro[8D]
Er noe humring der inne nå.. har han tatt frem lommelerka???[8|]
 
 
ORIGINAL: tingeling1

Jeg er her fortsatt, og har ikke noe liv.....[&:] Har enda ikke kommet meg i dusjen...er det mulig??? Blir jo helt firkanta i øynene av å sitte her....
 
Ringte fra jobben da, og inspektøren anbefaler meg aktiv sykemelding til uka. Litt usikker på det jeg, vet at leger ikke så ofte gir det.-... Hadde opprinnelig tenkt 50%, men hun var så veldig på at jeg burde få aktiv sykemelding....
Jeg har vært aktiv sykemelt tidligere[:)]og det synes jeg var virkelig supert,for da kunne arbeidsplassen sette inn en vikar i min 100% stilling,alikevel om jeg jobbet halvt.For da gjorde jeg bare de arbeidsoppgaver som jeg klarte på daværende tidspunkt[;)]
 
ORIGINAL: Bens mamma

ORIGINAL: ~A*R*T ~

ORIGINAL: Bens mamma

Hehe.. jeg klarer ikke å holde meg unna selv om jeg har masse av jobb foran meg.
 
Skikkelig ubehagelig her nå.. en kunde som er skikkelig drita inne hos papsen. Alkoholiker selvsagt.
Kan jo ikke akkurat kaste ham ut heller. Bare han får levert papirene sine uten problem.....
Gosh, for en type.[&:]
 
Kan jo begynne å lure på hvilket klientell vi har[8D]
 
hehe,,ja[8D]hvor jobber du egentlig enn?[:D]


Lokale pub'en sku man tro[8D]
Er noe humring der inne nå.. har han tatt frem lommelerka???[8|]

 
Hehe... ikke greitt å være landbruksregnskapsfører i Trøndelag Light[:D]
 
Back
Topp