onsdagsprat

*Laila*

Forumet er livet
jabb i vei folkens[:D]
 
god morgen jenter[:D]
 
Her bøtter det ned med regn[:'(]Naboen var snill som ville kjøre Tobias i bhg,vi hadde nok blitt klissvåte ellers[:-][:)]
Hva dagen i dag bringer vet jeg ikke helt enda,men får se hva jeg får gjort[:)]kommer nok til å bli en BV dag[8D]
 
Hva skjer hos dere da?[:)]
klem;)
 
Morn!
 
Noe varmt her så luerer på om det regner snart, men fremdeles hvitt over det meste.
 
Er ikke helt i form for tiden, og er temmelig sliten.
Nå ringte sambo nettopp og sa han tenkte å dra sammen med noen kompiser ut å drikke i helga.
Visste ikke hvor, så det vil vel si at han blir borte mesteparten av helga.. [:(][:(][:(]
 
Ben er så flink til å sove om natta nå. Ikke en lyd fra han legges til ca kl 07.
Godt er nå det.[:)]
 
Nei, jeg må jobbe..
 
Ha en fin dag allesammen!
 
Uffda så kjedelig at gubben skal på fest da...får håpe du får slappet godt av alikevel irene,og at Ben fremdeles vil sove hele natten gjennom[:)]
Må si jeg tenker masse på deg Bensmamma,og synes det er kjempetrist at dere må slite sånn for å få spira til å sitte[:(]Har stor medfølelse,for vi sleit i mange år selv,og det blir man sliten av.Håper indelig du får en spire i magen snart[:)][:)]Sikkert ikke så lett heller i disse babydagene....sender deg en god varm klem jeg;)
 
Takk Art.[:)]
 
Må si at jeg er veldig "down" for tiden, men ser ikke ut til at sambo merker det.
Han ringte nok for å høre min mening om festen, men jeg sa at det var han som bestemte.
Vet liksom ikke om jeg vil si at jeg vil gjerne også finne på noe, eller om det er like greitt at jeg er litt alene i helga.
Så da tar jeg det som det kommer.
Egentlig trodde jeg at vi skulle ut sammen med et vennepar i helga da vi har snakka om det en stund. Jeg har bare utsatt det fordi jeg var usikker på om jeg var gravid. I helga er det jo beste tidspunktet for litt tapas og vin synes da jeg, men vi får se hva han kommer frem til.[8|]
 
Sitter å taster inn regnskapstall og hører på nyeste Madrugada samtidig. Den er knallbra !! Gira hadde sååå rett.[;)]
 
Åhhh...den har jeg glemt å kjøpe[8|],det må jeg få gjort i morgen[:D]Kos deg videre Irene[;)]Håper sambo din blir med på vennefest istedenfor da[;)]Kanskje du skulle nevne d for han?høres ut som du trenger litt avkobling [;)]
 
[:D]GOOOOD MORING[:D]
 
Jule og jeg har dratt oss lenge hun har sovnet igjen så da daffer jeg litt til [:D]. Skulle ryddet litt men var så godt slappe av nå som Victoria er nede hos svigers.
Senere skal vi på barelgruppe med 3 søte barn.
 
Art Så deilig slippe gå ut i søla. Snille naboen
 
Bens mamma du får si til din kjære att nå er det din tur til å slå ut håret eller bare slappe. Stikk av en og dra på spahotell så kan gutta være hjemme [:D]. Det fortjener du
 
Nyte onsdagen
 
 
Du må kose deg i dag du oxo solsikke[:D]det er så koooos på barseltreff[;)]
 
ORIGINAL: ~A*R*T ~

Du må kose deg i dag du oxo solsikke[:D]det er så koooos på barseltreff[;)]

 
Tusen takk
 
Hei jenter!!!
 
Nesten ikke kvalm i dag jo!! Jippi!! Håper det varer hele dagen! Blir bare en daffedag frem til sambo kommer hjem, da skal vi på middag til svigers. Må ringe jobben i dag, for jeg har tenkt å begynne på jobb til uka, 50 % tenker jeg.
 
Tuva hoster sånn for tiden hun. Høres ut som det sitter langt nedi brystet, jeg blir litt redd... Har hatt hoste til og fra hele vinteren, så i morgens skal vi til legen. Stakkar lille snuppa mi...
 
ART: Kos deg med BV i dag, blir nok litt her jeg og[;)]
Bens mamma: *trøsteklem* Vil så gjerne at det skal komme en spire i magen din. Også syns jeg sambo'n din kunne holde seg hjemme med deg i helgen jeg.
Solsikke: Kos deg på barseltreff!!!!
 
tingeling1;så koselig at du skal sitte her inne litt du å[;)]også så flott du ikke er kvalm[:D]det blir nok både deilig å koselig å komme til ferdig middag i dag[:)]
Men så kjedelig at Tuva hoster sånn[&o]Tobias har gjort d masse gjennom høsten/vinteren,men det har vært astma da,også har han hatt kikhoste,blir nok greit å få skjekka d da[:)]
ojjjjjjjj...tenk du er snart 15 uker gravid allerede[8D]jammen har d gått fort[;)]går d greit?
 
ORIGINAL: ~A*R*T ~

tingeling1;så koselig at du skal sitte her inne litt du å[;)]også så flott du ikke er kvalm[:D]det blir nok både deilig å koselig å komme til ferdig middag i dag[:)]
Men så kjedelig at Tuva hoster sånn[&o]Tobias har gjort d masse gjennom høsten/vinteren,men det har vært astma da,også har han hatt kikhoste,blir nok greit å få skjekka d da[:)]
ojjjjjjjj...tenk du er snart 15 uker gravid allerede[8D]jammen har d gått fort[;)]går d greit?


Ja, de sa i barnehagen at det er jo mange som har barneastma.... Litt redd for at det skal være det... Hvordan oppdaget dere at Tobias hadde astma? Må han ta medisiner hele tiden?
 
Ja, tenk de 15 ukene har faktisk gått ganske fort!!! Nå som kvalmen har sluppet litt taket går det veldig greit, men har vært en tøff tid skal jeg innrømme. Ikke hatt noe overskudd, og sambo har tatt det meste med Tuva. Litt leit at hun nå har blitt pappadalt, men det går seg vel til...
 
ORIGINAL: ~A*R*T ~

Åhhh...den har jeg glemt å kjøpe[8|],det må jeg få gjort i morgen[:D]Kos deg videre Irene[;)]Håper sambo din blir med på vennefest istedenfor da[;)]Kanskje du skulle nevne d for han?høres ut som du trenger litt avkobling [;)]

 
Jo mer jeg tenker på det så burde jeg vel nevne at det ikke er noe god idè å dra bort denne helga.
Er også bursdagselskap fredag ettermiddag til onkelungen hans...[8|]
Ja, jeg tror jeg trenger avkobling nå. Sitter alene nok om kveldene.
Og i tillegg må jeg nok jobbe på lørdagen/søndagen, så da må han nesten være hjemme med Ben.
 
Hvordan vi oppdaga det[8|].....øhhh...lang prosess,hvertfall lang for mamman[8D]var til fastlegen først i aug-07,fikk efedrin for hosten,men d hjalp jo ikke,og etterhvert som tiden gikk ble han mer slimete i halsen,hostet til han spydde på natten,han hosta masse gjennom hele dagen,men verst om natta når han lå flatt i senga,for da fikk han ikke opp slimet skikkelig.så frem og tilbake hos fastlege 2 mnd tid,før han sa d var astma,og sendte henvisning til barnepoliklinikken.Han gikk over til flytende bricanyl(astmamed.)i september,han fikk da lettere opp slimet en stund,men på natta når han lå flatt i senga var verst...i des ble d skikkelig ille,så da fikk han inhalator med flutide medisin,da hadde han fremdeles ikke fått time på sykhuset,men d ble bedre etter 3 ukers tid[:)]Men d var ett HÆ.....å gi han den inhalatoren da,jeg var skikkelig fortvila,han fikk skikkelig panikk angst osv...så jeg beg å gi den når han sov,også måtte vi bare ta d gradvis[:)]I dag går det helt fint å ta den på vanlig måte[:D][;)]Han går nå på medisiner hver dag,når sommeren kommer så skal vi prøve å kutte ut,for ofte dette er årsbetinga,sånn var d når jeg var lita oxo,for jeg hadde d,nå i dag bruker jeg ingenting[;)]
Kjedelig at du har slitt så mye med kvalme disse ukene da[&o]men jammen er du heldig som har en mann som stiller så bra opp med Tuva[:)]Håper resten av svsk går bra uten noen plager,og at du får bygget deg opp og ikke blir så sliten[;)]klem;)
 
ORIGINAL: ~A*R*T ~

Du må kose deg i dag du oxo solsikke[:D]det er så koooos på barseltreff[;)]

 
signerer
 
og JA, det er min tur å slappe av litt nå synes jeg.. eller alt annet enn å slappe av kanskje. Ut å slå ut håret. Lenge siden det nå.[;)]
 
ORIGINAL: tingeling1

Hei jenter!!!
 
Nesten ikke kvalm i dag jo!! Jippi!! Håper det varer hele dagen! Blir bare en daffedag frem til sambo kommer hjem, da skal vi på middag til svigers. Må ringe jobben i dag, for jeg har tenkt å begynne på jobb til uka, 50 % tenker jeg.
 
Tuva hoster sånn for tiden hun. Høres ut som det sitter langt nedi brystet, jeg blir litt redd... Har hatt hoste til og fra hele vinteren, så i morgens skal vi til legen. Stakkar lille snuppa mi...
 
ART: Kos deg med BV i dag, blir nok litt her jeg og[;)]
Bens mamma: *trøsteklem* Vil så gjerne at det skal komme en spire i magen din. Også syns jeg sambo'n din kunne holde seg hjemme med deg i helgen jeg.
Solsikke: Kos deg på barseltreff!!!!

 
Takk for støtten Tingeling1.
 
Greitt å få sjekka hosten til Tuva m legen. Håper det ikke er noe astma eller annet ugreie.
Lykke til!
 
ORIGINAL: Bens mamma

ORIGINAL: ~A*R*T ~

Åhhh...den har jeg glemt å kjøpe[8|],det må jeg få gjort i morgen[:D]Kos deg videre Irene[;)]Håper sambo din blir med på vennefest istedenfor da[;)]Kanskje du skulle nevne d for han?høres ut som du trenger litt avkobling [;)]


Jo mer jeg tenker på det så burde jeg vel nevne at det ikke er noe god idè å dra bort denne helga.
Er også bursdagselskap fredag ettermiddag til onkelungen hans...[8|]
Ja, jeg tror jeg trenger avkobling nå. Sitter alene nok om kveldene.
Og i tillegg må jeg nok jobbe på lørdagen/søndagen, så da må han nesten være hjemme med Ben.
Ja gjør det[:)]Kanskje han får litt mer innsikt i hvordan formen din er, hvis du forteller det oxo[;)]Håper du kommer deg snart snuppa[;)]kjedelig du skal jobbe i helga da...
 
ORIGINAL: ~A*R*T ~

ORIGINAL: Bens mamma

ORIGINAL: ~A*R*T ~

Åhhh...den har jeg glemt å kjøpe[8|],det må jeg få gjort i morgen[:D]Kos deg videre Irene[;)]Håper sambo din blir med på vennefest istedenfor da[;)]Kanskje du skulle nevne d for han?høres ut som du trenger litt avkobling [;)]


Jo mer jeg tenker på det så burde jeg vel nevne at det ikke er noe god idè å dra bort denne helga.
Er også bursdagselskap fredag ettermiddag til onkelungen hans...[8|]
Ja, jeg tror jeg trenger avkobling nå. Sitter alene nok om kveldene.
Og i tillegg må jeg nok jobbe på lørdagen/søndagen, så da må han nesten være hjemme med Ben.
Ja gjør det[:)]Kanskje han får litt mer innsikt i hvordan formen din er, hvis du forteller det oxo[;)]Håper du kommer deg snart snuppa[;)]kjedelig du skal jobbe i helga da...

 
Da ringte jeg ham. Han hadde fått vite at det var noe kurs m overnatting i Ålesund som gjorde at disse sjåførkompisene hans ville ut å drikke.
Så da spørs det.... Da har jeg selvsagt ingenting jeg skulle ha sagt.
Jeg sa likevel at jeg trengte ham hjemme om jeg må jobbe.
Så han skulle høre med sjefen sin om han visste noe om dette kurset, det var nødvendig visstnok.
Men siden han ikke hadde fått noe beskjed fra ham, så kan det være et annet opplegg en annen gang for ham i Kr.sund eller no ei anna helg.
Orka ikke nevne formen min...går bare inn og rett ut igjen kjenner jjeg ham rett.[8|]
 
ORIGINAL: Bens mamma

Takk Art.[:)]
 
Må si at jeg er veldig "down" for tiden, men ser ikke ut til at sambo merker det.
Han ringte nok for å høre min mening om festen, men jeg sa at det var han som bestemte.
Vet liksom ikke om jeg vil si at jeg vil gjerne også finne på noe, eller om det er like greitt at jeg er litt alene i helga.
Så da tar jeg det som det kommer.
Egentlig trodde jeg at vi skulle ut sammen med et vennepar i helga da vi har snakka om det en stund. Jeg har bare utsatt det fordi jeg var usikker på om jeg var gravid. I helga er det jo beste tidspunktet for litt tapas og vin synes da jeg, men vi får se hva han kommer frem til.[8|]
 
Sitter å taster inn regnskapstall og hører på nyeste Madrugada samtidig. Den er knallbra !! Gira hadde sååå rett.[;)]


YEH, det er såååå bra. Står og surrer og går dagen lang her i huset......[:D]
 


ORIGINAL: Bens mamma
ORIGINAL: Bens mamma

ORIGINAL: ~A*R*T ~

ORIGINAL: Bens mamma

ORIGINAL: ~A*R*T ~

Åhhh...den har jeg glemt å kjøpe[8|],det må jeg få gjort i morgen[:D]Kos deg videre Irene[;)]Håper sambo din blir med på vennefest istedenfor da[;)]Kanskje du skulle nevne d for han?høres ut som du trenger litt avkobling [;)]


Jo mer jeg tenker på det så burde jeg vel nevne at det ikke er noe god idè å dra bort denne helga.
Er også bursdagselskap fredag ettermiddag til onkelungen hans...[8|]
Ja, jeg tror jeg trenger avkobling nå. Sitter alene nok om kveldene.
Og i tillegg må jeg nok jobbe på lørdagen/søndagen, så da må han nesten være hjemme med Ben.
Ja gjør det[:)]Kanskje han får litt mer innsikt i hvordan formen din er, hvis du forteller det oxo[;)]Håper du kommer deg snart snuppa[;)]kjedelig du skal jobbe i helga da...


Da ringte jeg ham. Han hadde fått vite at det var noe kurs m overnatting i Ålesund som gjorde at disse sjåførkompisene hans ville ut å drikke.
Så da spørs det.... Da har jeg selvsagt ingenting jeg skulle ha sagt.
Jeg sa likevel at jeg trengte ham hjemme om jeg må jobbe.
Så han skulle høre med sjefen sin om han visste noe om dette kurset, det var nødvendig visstnok.
Men siden han ikke hadde fått noe beskjed fra ham, så kan det være et annet opplegg en annen gang for ham i Kr.sund eller no ei anna helg.
Orka ikke nevne formen min...går bare inn og rett ut igjen kjenner jjeg ham rett.[8|]


Trøsteklemmer deg er ikke noe særlig å ha det sånn, og disse mannfolka er ikke så lette å ha med å gjøre bestandig når det kommer til følelser!
 
Back
Topp