onsdagsprat

har hatt nydelig middag idag..
første gang vi prøvde så må skryte litt[:D]
kylling,pasta og dolmio kyllingpastasaus..
bland sammen og sleng i ovnen med ost på i 20 min[:D][:D]
 
KNALL!!!!
 
 
 
nå sitter jeg forresten å er sunn å spiser eple mens jeg ser cæsar[:)]
så ligge det å venter en stooor crispo på bordet til jeg er ferdig å være sunn[8D][8D]
 
 
gira hvordan gikk det på visning idag?
var det ikke idag eller[8|][8|]
hmmm
 
 
 
skal du ikke få deg ny ticker da[:D][:D][:D]
 
visninga til gira tror jeg var i morgen[;)]men ny ticker stemmer jeg for at hun må ha[8D]Hørtes godt ut den middagen dere har spist idag lisbeth[;)]
 
ORIGINAL: ~A*R*T ~

visninga til gira tror jeg var i morgen[;)]men ny ticker stemmer jeg for at hun må ha[8D]Hørtes godt ut den middagen dere har spist idag lisbeth[;)]

 
ammetåka slår tidlig inn her[8D]
ja det var nydelig[:D]
 
men nå skal jeg se gossipgirl å spise sjokis[;)]
 
koooos
 
ORIGINAL: ~Lisbeth83~

ORIGINAL: ~A*R*T ~

visninga til gira tror jeg var i morgen[;)]men ny ticker stemmer jeg for at hun må ha[8D]Hørtes godt ut den middagen dere har spist idag lisbeth[;)]


ammetåka slår tidlig inn her[8D]
ja det var nydelig[:D]
 
men nå skal jeg se gossipgirl å spise sjokis[;)]
 
koooos
Kos deg med sjokkis og tv lisbeth[;)]klem til deg,vi snakkes nok i morgen[;)]
 
Her skal eg seie dokke har prata i dag[:D] Vart ikkje til at eg har lest igjennom alt men håper alle har hatt ein fin dag!! Litt meir enn ka eg kan seie har, men trur eg skriv ein eigen tråd for føler eg trenger råd av dokke igjen[&:][;)]
 
ORIGINAL: jimn

Her skal eg seie dokke har prata i dag[:D] Vart ikkje til at eg har lest igjennom alt men håper alle har hatt ein fin dag!! Litt meir enn ka eg kan seie har, men trur eg skriv ein eigen tråd for føler eg trenger råd av dokke igjen[&:][;)]
uffda,har du ikke hatt noen god dag?*trøsteklemmer*[:)]
 
himmel som dere har skravla idag da[:D] gadd ikke lesegjennom alt engang[;)] men har hatt en din dag hvertfall, har vært hos pappa som er gressenke siden mamma er i syden, så har sørget for at han fikk middag[:D] ungene var nok litt slitne så det ble tidlig kvelden idag, stakkars ville ikke stå oppidag, og jg får så dårlig samvittighet når jeg må vekke de. men nå er det snart helg igjen[:D][:D][:D]
 
Back
Topp