Onanere hver dag...

Hørtes litt stress ut med 3 ganger om dagen[emoji50] men skulle fått til 1. Onanere Storsett ikke når mannen er hjemme, da før jeg nok av han[emoji56] men så reiser han ut på jobb i to uker om gangen så da blir det storsett en gang om kvelden før jeg skal sove[emoji23][emoji106]
 
orgasmer fungerer smertestillende. for min del får jeg desverre orgasmer uten å gjøre noe. det er hakke plagsomt kan man si.. klarer heldigvis skjule det ganske godt. ikke fortalt det til noen. ikke en gang mannen.

Skjønner at det er plagsomt, men det finnes tiltak man kan gjøre, heldigvis. :)
Men altså, hvorfor kan du ikke si sånt til mannen din? :/
 
hvilke tiltak:p? vet ikke hvorfor jeg ikke har sagt det.. vurderer og ta det opp med lege.. men rimelig flaut.. får ikke så lett orgasme når jeg har sex. fikk det lettere før med andre. og redd det gå ut over selvtillitthan er veldig god i senga, men vet ikke helt hva som kommer i veien.
 
Skjønner at det er plagsomt, men det finnes tiltak man kan gjøre, heldigvis. :)
Men altså, hvorfor kan du ikke si sånt til mannen din? :/

Jeg så faktisk et tilfelle av dette på programmet «pinlige sykdommer». Husker ikke helt hvilken løsning de kom frem til[emoji848] elsker det programme, lærer mye nytt [emoji87]å spessielt om ting som ikke blir pratet om.

Hadde vurdert å tatt det opp med lege.

Å til det med at du ikke klarer å komme under sex, så er du nok ikke alene der. Jeg brukte ganske lang tid å finne ut av det selv, og klarer sjelden å komme under sex uten stimulering av klitoris. Altså kommer ikke av penetreringen alene. Mannen syns det er helt greit, så har vi noen stillinger som er lettere for meg å komme i. Han vil jo så gjerne at jeg også skal få komme[emoji4]
 
hvilke tiltak:p? vet ikke hvorfor jeg ikke har sagt det.. vurderer og ta det opp med lege.. men rimelig flaut.. får ikke så lett orgasme når jeg har sex. fikk det lettere før med andre. og redd det gå ut over selvtillitthan er veldig god i senga, men vet ikke helt hva som kommer i veien.


Legen har hørt "verre" ting før, og du trenger ikke si det til ham/henne heller, du bare ber om en henvisning til gynekolog.
Du kan få behandling som gjør at området blir mindre sensitivt. Det vil mest sannsynlig inkludere en nummende salve (med svært midlertidig effekt), og desensitivisering av området ved å lære at all berøring ikke skal opphisse kroppen.
(Uavhengig av om du faktisk finner det opphissende.)

Som regel er det andre ting i forholdet som kommer i veien om sexlivet ikke er helt optimalt. Det er MYE vanskeligere for kvinner å få orgasme generelt gjennom samleie, og sammen med andre. Både kroppen og psyken vår er mer komplisert enn mennenes, når det gjelder opphisselse og å nå klimaks.
Kanskje det rett og slett styrker selvtilliten hans om du får orgasme? Uansett er det ikke ditt ansvar å opprettholde den, og sex skal være deilig for begge parter. Vis ham hvordan han skal gjøre det diggest for deg, hvordan han skal ta på deg, eller ta på deg selv/bruk leketøy før/under/etter akten for å tilfredsstille deg selv.
Jeg kan (nesten) garantere at han kommer til å synes det er kjempesexy, men viktigst er at du også har det deilig og føler deg fri. :)
 
Back
Topp