Onanere hver dag...

M

My heart

Guest
såg på senkveld hun som skulle ha 3 orgasmer om dagen.. det skal gi henne lykke og bedre sexliv.. funker dette?

Noen som har prøvd?
 
Ikke prøvd (og umiddelbare tanke, med små.barn i hus, hvem har tid til tre omganger :p)
 
Ikke prøvd:hilarious: 3 småbarn i hus. Så akkurat nå føles det som godt gjort om det blir en gang i mnd :hilarious:
 
Det hadde ikke jeg orket :p holder med en gang i blant ;)
 
Det hadde jeg ikke orka pluss at det hadde blitt bare rutine og en tvangsgreie.

Hver sine lyster. :p
 
Daglig skulle jeg fått til, men ikke tre ganger daglig, da blir det rutine ikke lyst.
 
Det hadde jeg aldri orka, selv med bare én baby i hus. Det hadde nok fort blitt plikt og stress.. men en orgasme utløser jo endorfiner ("lykkehormon") så det er sikkert noe i påstanden om at man blir lykkeligere.
 
Enig med dere over her.. i en travel hverdag med barn, jobb og hus så blir det krampaktig og en plikt om sørn skulle gjøre det 3 ganger om dagen. Hodet må liksom være med.
 
En gang om dagen er fint gjennomførbart, og det er dager det blir flere, men jeg hadde nok ikke orket å gå inn for å onanere på "tvang," for det blir ikke like godt. Jfr. å være prøvere og å MÅTTE legge inn aksjer. Etterhvert blir det rutine... :p
 
Ja, jeg onanerer vanligvis hver dag eller nesten hver dag. Bruker det for å slappe av, for å få sove, eller fordi jeg har lyst. :)
 
Kunne nok fått til daglig, men ikke 3 ganger om dagen [emoji14] Hadde jeg derimot vært singel og barnløs skulle jeg nok klart å få til såpass uten problemer [emoji14]
 
Last edited:
En gang kanskje om dagen, men hadde ikke hatt tid til 3 ganger om dagen :p
 
Ja, jeg onanerer vanligvis hver dag eller nesten hver dag. Bruker det for å slappe av, for å få sove, eller fordi jeg har lyst. :)

Samme her, og når jeg føler meg lite attraktiv, gjerne før jeg skal sminke meg, for det utløser endorfiner, og gir en glød i huden, så da føler jeg at jeg ser bedre ut. :p
 
Prøver å få det til hver kveld før jeg legger meg, så frem til at ikke samboeren eller barnet er der x) men det hjelper meg å sove godt ^^ men jeg hadde aldri orket å brukt fingrene, så takk Gud for vibrator.
 
Ikke for meg. Skal jeg ha orgasme blir det med mannen og det spørs veldig på formen :)
 
orgasmer fungerer smertestillende. for min del får jeg desverre orgasmer uten å gjøre noe. det er hakke plagsomt kan man si.. klarer heldigvis skjule det ganske godt. ikke fortalt det til noen. ikke en gang mannen.
 
Back
Topp