Oktoberjentenes nedtellingstråd ❤

Herregud så vanskelig da! Klarte altså ikke vente! Måtte kjøpe digital. Er 4+1 i dag og fikk heldigvis 2-3 uker [emoji2] da blir neste om 7 dager. (trodde først jeg var 4+2 i dag fordi appene sier forskjellig) da håper jeg på å være 3+.
Klarer jeg vente en hel uke? Neppe. Derfor blir det billigstrimler innimellom bare for å ha noe å glede seg til hver dag;)
Hvorfor tar man test igjen når man har fått positiv test?
 
Hvorfor tar man test igjen når man har fått positiv test?
Noen har mistet tidligere eller opplevd MA, de tester gjerne litt lenger for å se at det er stigning :) den digitale er en fin måte å gjøre det på. Strimler kan være litt så som så med pga. forskjellig mengde fargestoff i eller at de er av dårlig kvalitet (RFSU strimlene stoler jeg ikke litt på engang..) [emoji14]
 
3 dager til 8+0!
Da venter første legetime og første tul ❤
 
10 dager til første legetime.

Men, jeg regnet ut fra mens da jeg ringte og fikk i 8. uke, 7+1 eller noe.
Siden jeg har endret til å regne fra el, så er jo timen faktisk når jeg er 6+6.. Jaja, sier bare at jeg ikke har så koll på det, jeg, klager ikke over å få time til det tidspunktet :)
 
Har ikke legetime før 1.mars, tul 17.mars [emoji85] prøver å fylle opp dagan så godt det lar seg gjør så tida går litt fortere [emoji23] er bare 5+0
 
Hva gjør dere for at dagene og ukene skal gå fortere? Jeg fikk vite på torsdag at jeg er gravid og er 4+3 i dag. Jeg føler dagene går SÅÅÅ sent.. [emoji28]
 
2,5 dager til første legetime! :)
 
Og bare ei uke til risikoen for spontanabort er under 10 % :)
 
Bare 2 dager igjen til ny uke [emoji5] denne uka har gått ganske kjapt så langt [emoji5] håper det holder seg sånn [emoji5]
 
8 dager til TUL :Heartred
 
Back
Topp