Oktoberjentenes nedtellingstråd ❤

2 timer til legetime. Jeg er så spent... følelsen av at man vet man er gravid skygges over at det kan jo gå begge veier tanker:) men jeg tror nok den lyser like positiv som hjemme altså [emoji1][emoji1] er vel bare menneskets natur å være redd for at det ikke stemmer.
 
7 dager og knappe 6 timer til tidlig ultralyd. Grugleder meg!
Fikk ikke til slik at mannen kunne være med :( Har følge av en god venninne i stedet, men det blir er j***** lang tur hjem om det er noe galt.
 
10 dager til ny ultralyd for å sjekke ut den andre fostersekken. Kjenner det er 10 lange dager [emoji87]
 
Ca 16 timer til samboere er hjemme [emoji1] og 3 dager til legetime der jeg forsiktig skal spør om ultralyd. Vil da være 7+0 så håper han vil [emoji6]
 
7 dager til tul [emoji173]️
 
1 dag til jeg skal til legen[emoji5] håper også på en liten sniktitt
 
1 dag til jeg skal til legen[emoji5] håper også på en liten sniktitt

Jeg skal også til legen i morgen!! Da er jeg 6+6 etter el, 7+1 etter mens. Tror nok ikke jeg får se noe som helst, dette er vel bare standardtime..
 
Jeg skal også til legen i morgen!! Da er jeg 6+6 etter el, 7+1 etter mens. Tror nok ikke jeg får se noe som helst, dette er vel bare standardtime..
Jeg skal inn fordi jeg sliter sånn med ryggen. Men skal jo gi beskjed om at jeg er gravid å høre litt om videre oppfølging. Og så håper jeg at han kanskjr vil bruke ultralyd apparat sitt [emoji6]
 
Jeg skal inn fordi jeg sliter sånn med ryggen. Men skal jo gi beskjed om at jeg er gravid å høre litt om videre oppfølging. Og så håper jeg at han kanskjr vil bruke ultralyd apparat sitt [emoji6]

Ah, jeg har ingenting slikt ennå, kun første svangerskapskontroll.

Håper rygger ordner seg, da, og at du får en snikkikk, det hadde vært spennende!!
 
Ah, jeg har ingenting slikt ennå, kun første svangerskapskontroll.

Håper rygger ordner seg, da, og at du får en snikkikk, det hadde vært spennende!!
Hadde ikke noe problem med første jeg heller.. så dette kom som et sjokk, at det skulle bli sånn nå..
Så dette er vell ikke noe svangerskaps kontroll, for legen vet ikke enda at jeg er gravid engang.. tenkte å si det imorgen, siden jeg tror ryggen er slik pga graviditeten [emoji5]
 
8 dager til TUL! Håper så inderlig at alt er bra der inne [emoji173]
 
7 dager til neste TUL for å se om det er 2 eller 1 [emoji87]
 
45 innlegg igjen til jeg kan få tilgang til skjult forum :arghh: trodde det var 50 innlegg man måtte ha, så hadde gledet meg, he he
 
11 dager til TUL (utsatte ei uke) ig 16 dager til vi skal fortelle nyheten til svigers
 
Back
Topp