Nyttårsaften

Syns fyrverkeri er gøy :D

I begrensa mengde er eg enig. Men når folk kjøper inn så jævla masse at dei kan stå frå 18-19 og så frå 23:55 til 03, da blir eg passe forbanna :p
 
I begrensa mengde er eg enig. Men når folk kjøper inn så jævla masse at dei kan stå frå 18-19 og så frå 23:55 til 03, da blir eg passe forbanna :p
Enig med deg om det.. Å ha nok til 5-10min er liksom greit.. I fjor var vi hos svigers og spiste middag og hadde stjerneskudd og så var vi ute og så på fyrverkeriet i nabolaget ved midnatt mens han sov :)
 
I begrensa mengde er eg enig. Men når folk kjøper inn så jævla masse at dei kan stå frå 18-19 og så frå 23:55 til 03, da blir eg passe forbanna :p

Åååh, holder de på så lenge? :eek:
Vi kjøper lite selv, og skyter gjerne opp litt før tolv. Men det meste (av det lille vi har) skyter vi opp kl.00:00
Vi bor så fint til, på toppen av en "haug" og har utsikt utover store deler av området her. Det er såååå fint å stå inne i stua og se ut på alt fyrverkeriet :D
Det smeller greit kl.00:00, men er over innen 00:30
 
Nei hun får se raketter tidligere på kvelden så legges :)
 
Nei, hun må nok sove
 
Tviler. Jeg ser ikke poenget da jeg har erfart at det skytes opp utover ettermiddagen og kvelden uansett.
 
De kan være oppe om de vil,februar jenta hadde nok holdt ut,men ikke hun eldste hun sover nok innen klokka 21:)
Selv har vi ikke hatt raketter men en haug stjerneras:) det smeller i et bankende rundt dørene likevel:p
 
Nei, det skal han ikke. Storebroren på seks er oppe til etter rakettene.
 
Back
Topp