Nyttårsaften

spirelitens

Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Skal ungene være oppe ved midnatt for å se rakettene?

Her er det så mye tull med sovinga, så vi har null planer om å vekke henne :p
 
Nei. Jeg regner med at lillebror sover, så en av oss (eller begge) må være inne med han uansett. Så da tror jeg ikke at vi vekker henne heller.
 
Nei. Har vekket eldste de siste par åra bare
 
Kun eldste i såfall. F klarer nok ikke å holde ut så lenge :p
 
Nei, vi vekker henne ikke. Men her vi bort tror jeg nok det skytes opp litt tidligere fordi det er så mange barn her. For hennes del er det sikkert gøy, for hunden.... vell ikke akkurat:p
 
Nei vekker ikke, i fjor våkna han da det var en del bråk grunnet fest i naboleiligheten.
 
Last edited:
Nope! Det kjem ALDRI til å skje at eg frivillig vekker ungane når dei er så små midt på natta for å sjå på nokon rakettar :p
 
Nei, hun får sove. Er en del raketter på dagtid, så hun får nok sett det. Hun trenger søvnen sin.
 
Vi skal skyte opp for han tidligere på kvelden, og når han er lagt så får han sove.. :) vi tar babycallen med utenfor huset ved midnatt :)
 
Nei, synes hun er for liten til det
 
Vi skal skyte opp for han tidligere på kvelden, og når han er lagt så får han sove.. :) vi tar babycallen med utenfor huset ved midnatt :)
Jeg syns egentlig det er dumt at folk skyter opp før. Mange redde barn og husdyr.
 
Jeg syns egentlig det er dumt at folk skyter opp før. Mange redde barn og husdyr.
Eg har de første 19 nyttårsaftene mine tilbrakt den på gården med familien, og der ute på øyen var regel at småbarna fikk fyrverkeri skutt opp klokken 18, etter middagen.. Så når de ble lagt så gikk fedrene våre ølbukker, og så var det fyrverkeri klokken 00..
Selv var eg frem til 16-17 år inne i stuen og nektet gå ut når det var fyrverkeri.... Livredd... Så meg og hunden vår pleide sitte i vinduet og se på :)
 
Vi gjorde det i fjor :p rundt kl 19/20. Ganske egoistisk egentlig.
Haha :p Må nesten si jeg er litt overrasket. Det var jo en oppfordring om at man helst ikke skulle sprenge raketter før og etter midnatt.
 
Det spørs vel egentlig hva vi gjør, er vi borte i selskap så er han som regel våken til han ikke klarer mer:) Er vi alene så legges han til tilnærmet normal tid.
 
Nei, han skal få sove. Våkner han skal han få se.
 
Nei det tror jeg ikke har noe for seg. Jeg er ikke noe fan av fyrverkeri selv, så sender ikke opp noe. Kanskje han får se noen stjernefyrstikker på ettermiddagen :p
 
Haha :p Må nesten si jeg er litt overrasket. Det var jo en oppfordring om at man helst ikke skulle sprenge raketter før og etter midnatt.
Kan jeg skylde på mannen iallfall?
Det er flere i gata som også gjør det. Men det er selvfølgelig ingen unnskyldning. Tror vi går for stjerneskudd i år da :)
 
Back
Topp