Ny uke, ny milepæl! ❤

Uke 32 og 31+0 idag :joyful: Dette går fort!
 
30+0 :)
 
29+0[emoji7]
 
31+1!!!
 
26.08 (40 dager før termin) regnes vi som høygravid [emoji1]
Svigermor sa (igjen) igår: "du blir ikke noe større du!)
Men da protesterte svigerfar og samboer heldigvis [emoji1] for jeg syns jeg har vokst litt i det siste! Men føler absolutt ikke at jeg ser ut som jeg skal føde om 2 måneder [emoji28]
Samme her. Lei av kommentarer på at magen er så "liten". [emoji34][emoji34][emoji34]
Den syntes ikke før i uke 22 og vesla er i øvre sjikt angående størrelse selv om det ikke ser slik ut på magestørrelsen. Gått opp 9 kg har jeg også gjort. [emoji28]
 
Samme her. Lei av kommentarer på at magen er så "liten". [emoji34][emoji34][emoji34]
Den syntes ikke før i uke 22 og vesla er i øvre sjikt angående størrelse selv om det ikke ser slik ut på magestørrelsen. Gått opp 9 kg har jeg også gjort. [emoji28]
Det er vel sikkert ikke noe bedre hos de som får høre "bare uke 32?! ser ut som du har termin i morgen, sikker på at det ikke er tvillinger?!" [emoji28]

Har du vært på vektestimering?
 
Det er vel sikkert ikke noe bedre hos de som får høre "bare uke 32?! ser ut som du har termin i morgen, sikker på at det ikke er tvillinger?!" [emoji28]

Har du vært på vektestimering?
Er nok ikke det nei.. [emoji28]
Disse ytterpunktene. [emoji21][emoji23]
De målte henne grundig på 3D-ultralyd og alle symfysemål viser at hun ligger i øvre sjikt.
Forventet ikke ei minitulle uansett da vi begge er forholdsvis høye. [emoji6]
 
Er nok ikke det nei.. [emoji28]
Disse ytterpunktene. [emoji21][emoji23]
De målte henne grundig på 3D-ultralyd og alle symfysemål viser at hun ligger i øvre sjikt.
Forventet ikke ei minitulle uansett da vi begge er forholdsvis høye. [emoji6]
Ahaa, skjønner [emoji1]
Men er det slik at symfysemålet sier noe om hvor stor babyen er? Lurt litt på det, men glemmer å spørre [emoji28]
 
Ahaa, skjønner [emoji1]
Men er det slik at symfysemålet sier noe om hvor stor babyen er? Lurt litt på det, men glemmer å spørre [emoji28]
Virker slik ja.. [emoji4] De fører resultatene/målene inn i vekstkyrven på helsekortet. [emoji6] Jordmor snakket også om det på første måling i uke 23 tror jeg det var.
 
Back
Topp