Ny uke, ny milepæl! ❤

TRULTEMOR81

Gift med forumet
Oktoberfruene 2018
Januarlykke 2020
I dag befinner jeg meg i uke 8 og er 7+0! [emoji2][emoji7]

Hver uke oppleves som en liten milepæl og takknemligheten er enorm.

Flere der ute som også opplever det slik?

Synes vi bør tillate oss minifeiringer når nye uker oppnås. [emoji56][emoji4][emoji8]

Ønsker alle en god lørdag og helg! [emoji173]
 
Åh, så heldig du er! 4+5 her, tiden går uendelig sakte :rolleyes:
 
Jeg har endelig nådd 5+1, så jeg er også i skyene [emoji23] neste milepæl er å komme over 7+0 og få se hjertebank 7+2 [emoji51][emoji173]️
 
Jeg også er 7+0 :) det er deilig for hver uke en kan legge bak seg - vi kommer nærmere og nærmere målet :happy:
 
Jeg har endelig nådd 5+1, så jeg er også i skyene [emoji23] neste milepæl er å komme over 7+0 og få se hjertebank 7+2 [emoji51][emoji173]️
Hurra for milipæler! [emoji1]
Vi skal på første legevisitt og TUL neste uke så det blir fryktelig spennende. [emoji2]
Snart er du der! [emoji4]
Jeg synes det gikk raskt fra der du er til der jeg er nå. [emoji6]
 
Åh, så heldig du er! 4+5 her, tiden går uendelig sakte :rolleyes:
Håper tiden snart speedes opp for deg og spiren. [emoji1][emoji1]
Dagene mine går saktere nå enn i starten, men det er mest fordi uggenhet og kvalme har funnet det for godt å plage meg den siste uken. Tiden står stille da føler jeg. Det er riktignok ikke kontinuerlig, men kvalme er dessverre det verste jeg vet. [emoji23][emoji21]
 
7+0 her også idag. Og føler også at jeg har nådd en eller annen milepæl idag, i forhold til de andre lørdagene :p det er en rar følelse det her [emoji85]
 
7+0 her også idag. Og føler også at jeg har nådd en eller annen milepæl idag, i forhold til de andre lørdagene [emoji14] det er en rar følelse det her [emoji85]
Da ligger vi helt likt - artig! [emoji1]
Rar og uvant følelse ja! [emoji38][emoji4]
Veldig velkommen.
 
Det tror jeg også! Akkurat nå virker det veldig fjernt å skulle bli mamma :hilarious:
Ikke sant!?! [emoji28]
Jeg tror det vil gå mer opp for meg til uken pga første legetime og første TUL. Burde vel nesten det? [emoji23]
I og med at dette er første så har jeg jo heller ikke noe å sammenligne med eller vært gjennom det før.
 
Ikke sant!?! [emoji28]
Jeg tror det vil gå mer opp for meg til uken pga første legetime og første TUL. Burde vel nesten det? [emoji23]
I og med at dette er første så har jeg jo heller ikke noe å sammenligne med eller vært gjennom det før.
Blir nok mer virkelig når man kommer inn i «helsesystemet» og sånn ja :p Jeg forstår enda ikke at jeg er gravid etter x-antall tester liksom :hilarious:
 
Blir nok mer virkelig når man kommer inn i «helsesystemet» og sånn ja [emoji14] Jeg forstår enda ikke at jeg er gravid etter x-antall tester liksom :hilarious:
He he.. [emoji23] Ikke greit for oss å innse dette enormt store som har skjedd. Ikke småtteri å ta innover seg akkurat. Mye å venne seg til og å tilpasse seg til.
 
Gratulerer med ny uke og ny milepæl! Viktig å ha små milepæler underveis :happy:
 
Back
Topp