Ny trend

Miss_30

Forumet er livet
Septembergull'17
Hva er greia med å ha bukser, shorts, skjørt, etc. langt oppunder armene? Få stor rompe?
 
Hva er greia med å ha bukser, shorts, skjørt, etc. langt oppunder armene? Få stor rompe?
Få sånn bestemor rompe kanskje? Camel Toe? Nei jeg vet ikke.
Om det ikke er meningen at buksene skal sitte høyt så skjønner jeg ikke hvorfor.
Folk med joggebukser opp til puppa liksom. Pent :)
 
90 tallet er super in nå... store vide bukser- Levis. Høyt opp under armene
 
Det er iallefall ikke fint :p
 
Jeg hiver meg ikkepå den ttenden, harstor nok rumpe uten :hilarious:
 
Sjeldent pent syn. Men synes det å dra bikinitrusa langt oppi rævva ser verre ut [emoji85] Ekkelt!
 
Hvorfor skal man ha bukser, skjørt, shorts langt nedenfor rompa da?
Jeg elsker at jeg nå finner bukser, skjørt, shorts med høyt liv. Ti ganger bedre å ha på seg, tenker ikke akkurat på rompa mi nei[emoji23]
 
Hvorfor skal man ha bukser, skjørt, shorts langt nedenfor rompa da?
Jeg elsker at jeg nå finner bukser, skjørt, shorts med høyt liv. Ti ganger bedre å ha på seg, tenker ikke akkurat på rompa mi nei[emoji23]
Langt nedenfor rompa? Finnes en mellomting da.
 
Elsker høye liv! Er smal i livet og bred om rumpa, så de buksene passer meg perfekt! Mange blir for store når de først passer rundt hoftene..
 
Jeg såg på håndballtrening til jente 12 og fikk mildt sagt sjokk. Alle hadde shortsen i 1-2 nummer for liten godt dratt over magen slik at både kameltå og rumpesprekk var godt synlig. Første jeg reagerte på var at dem var så unge, det andre jeg reagerte på var at det gjaldt 99% av alle spillerene... Fatter ikke greien. .
 
Back
Topp