Ny trend

Sånn er det her også. Jentene på 12-18 går med shorts, joggebukser og treningsbukser dratt så langt opp i rumpa og musa at hei du!
Hadde ikke latt dattera mi gå ut med en sånn cameltoe :hilarious: Jeg har alltid tror at cameltoe var noe man ville unngå for en hver pris.
Nå skal visst det visst se ut som tissen din holder på å spise opp buksa
 
Når jeg jobbet som avløser i fjøs før brukte jeg alltid et par 80 talls levis jeans som gikk til oppunder armene under fjøsdressen :rolleyes: aldri hatt sånn kameltå verken før eller siden:hilarious:
 
Jeg drar aldri opp buksa, de har høye liv, så har aldri cameltoe [emoji23]
 
Ikke spør meg. Ser fælt ut
 
Dette er dessverre ikke snakk om bukser med høyt liv, men «vanlige» bukser som dras langt oppi rattata både foran og bak o_O

Selvfølgelig er det høyt liv, finnes jo grenser for hvor langt opp man kan dra en vanlig bukse[emoji23]
 
Er vel bare sånn moten er nå [emoji23] herregud jeg husker på tidlig 2000-tsllet når man brukte bukser som var så korte i livet. Typ hadde du ikke barbert musa så stakk det opp [emoji23][emoji23] det var ikke særlig pent det heller.
 
Er vel bare sånn moten er nå [emoji23] herregud jeg husker på tidlig 2000-tsllet når man brukte bukser som var så korte i livet. Typ hadde du ikke barbert musa så stakk det opp [emoji23][emoji23] det var ikke særlig pent det heller.

Huff ja, halve ræva tøyt ut når man satt seg [emoji23]
 
Jeg såg på håndballtrening til jente 12 og fikk mildt sagt sjokk. Alle hadde shortsen i 1-2 nummer for liten godt dratt over magen slik at både kameltå og rumpesprekk var godt synlig. Første jeg reagerte på var at dem var så unge, det andre jeg reagerte på var at det gjaldt 99% av alle spillerene... Fatter ikke greien. .
Har sett så her å. I tillegg bruker de ikke truse under mange av dem ;)
Min datter får ikke lov til å gå slik av meg. Så lenge hun bare er 13 så bestemmer jeg, og ikke hun. Ikke vil hun "vise tissen" heller, som hun kaller det.
 
Det er ikke særlig fint når ingenting er overlatt til fantasien, nei... Bukser med høyt liv er jo fint, men den "trenden" det er snakk om her? Ellerstakk...
 
Har sett så her å. I tillegg bruker de ikke truse under mange av dem ;)
Min datter får ikke lov til å gå slik av meg. Så lenge hun bare er 13 så bestemmer jeg, og ikke hun. Ikke vil hun "vise tissen" heller, som hun kaller det.
Det er bra. Mi er 11 men regelen er den samme. Så om dagen går jeg ikke som mamma men motepoliti :hilarious: jeg forklarte henne på en ordentlig måte hvorfor jeg ikke synes det var greit og hun slår seg som regel til ro med det. Er jo kjempe inn med magetopp og. Om sommeren når det er varmt er jo det helt ok, men synes ikke noe om det om høst og vinter tid
 
Back
Topp