Nummer to - lenge før planlagt

Gratulerer så mye med vel overstått UL!
Når satte de termin til idag da? Orker ikke regne akkurat nå...
 
Gratulerer så mye med vel overstått UL!
Når satte de termin til idag da? Orker ikke regne akkurat nå...

Jeg vet ikke :hilarious: Tok bare en sniktitt på skjermen og så ukene. Var bare kjapt inn og ut, så jeg skulle visst ikke bry meg så veldig om det sa ho :p Men hvis jeg regner selv så har jeg faktisk termin på 30 årsdagen min, 1 september :cool:
 
Grattis med vel overstått TUL! :)
 
Jeg vet ikke :hilarious: Tok bare en sniktitt på skjermen og så ukene. Var bare kjapt inn og ut, så jeg skulle visst ikke bry meg så veldig om det sa ho :p Men hvis jeg regner selv så har jeg faktisk termin på 30 årsdagen min, 1 september :cool:
Så koselig bursdagsgave!
 
TUL vel overstått og vi fikk se et blinkende hjerte! :D Slapp å vente lenge også.

Ble satt en uke tilbake, men det var jeg jo forberedt på. Går ut i fra menstermin frem til OUL tenker jeg, eller så blir det så forvirrende :p

Ny UL 13 februar! Da er jeg 12 uker ca i følge målingene som ble gjort i dag.

Veldig deilig å få det overstått!
Hurra!!!! Nå kan du slappe av :Heartred
 
Nå har jeg fått flyttet dagboken min til terminforumet. Valgte august siden det er menstermin, i tillegg så tviler jeg sterkt på at jeg kommer til å helt til termin så babyen kommer nok i august selv om termin blir i starten av september.

Ville flytte dagboka i stedefor å lage ny slik at jeg slipper å skrive hele historien på nytt :)
 
Nå har jeg fått flyttet dagboken min til terminforumet. Valgte august siden det er menstermin, i tillegg så tviler jeg sterkt på at jeg kommer til å helt til termin så babyen kommer nok i august selv om termin blir i starten av september.

Ville flytte dagboka i stedefor å lage ny slik at jeg slipper å skrive hele historien på nytt :)
koselig
 
Det kan jeg absolutt! :D

Nå er det bare til å telle ned til neste UL om 5 uker!
Klarer du vente så lenge? Det er jo mer spennende å se forskjell når det er lenge mellom men.. :happy:
Jeg hadde maaange UL... og var nok litt hysterisk til tider :p Men det er så gøy å få den bekreftelsen og se at alt er bra :rolleyes:
 
Klarer du vente så lenge? Det er jo mer spennende å se forskjell når det er lenge mellom men.. :happy:
Jeg hadde maaange UL... og var nok litt hysterisk til tider :p Men det er så gøy å få den bekreftelsen og se at alt er bra :rolleyes:

Tror jeg bare får smøre meg med tålmodighet :p Sist ventet jeg helt til OUL etter TUL i uke 7. Deeet var lenge det! Hadde OUL i slutten av uke 19. Ingen mage og kjente ingen bevgelser... Rett etter OUL poppa magen og jeg kjente bevegelser. Håper jeg slipper å vente like lenge på de to tinga denne gangen :)
 
Tror jeg bare får smøre meg med tålmodighet :p Sist ventet jeg helt til OUL etter TUL i uke 7. Deeet var lenge det! Hadde OUL i slutten av uke 19. Ingen mage og kjente ingen bevgelser... Rett etter OUL poppa magen og jeg kjente bevegelser. Håper jeg slipper å vente like lenge på de to tinga denne gangen :)
Shit da er du flink! (Tålmodig) satser på du får kjenne bevegelser tidligere denne gangen, og at magen kommer,det er vel mer vanlig for 2.gangs har jeg hørt ? :angelic: følte vel heller ikke mye bevegelser før etter OUL.. Husker bare at da var babyen ved navlen og det var stort det!:hilarious:;) da var liksom magen stor. Akk,lite visste jeg :p
 
Shit da er du flink! (Tålmodig) satser på du får kjenne bevegelser tidligere denne gangen, og at magen kommer,det er vel mer vanlig for 2.gangs har jeg hørt ? :angelic: følte vel heller ikke mye bevegelser før etter OUL.. Husker bare at da var babyen ved navlen og det var stort det!:hilarious:;) da var liksom magen stor. Akk,lite visste jeg :p

Hahah ja, sykt hvor stor den magen faktisk blir :p Jeg er baren 155 høy, så fikk problemer med å rekke opp til ting jeg vanligvis rekker opp til og å kjøre bil, på slutten der :hilarious:
 
Hahah ja, sykt hvor stor den magen faktisk blir :p Jeg er baren 155 høy, så fikk problemer med å rekke opp til ting jeg vanligvis rekker opp til og å kjøre bil, på slutten der :hilarious:
Hehe den ser jeg!!! Magen er greit i veien etterhvert da!
 
Tøff lesing, men sååå spennende med en ny spire på vei. MÅ jo bare gå bra nå! [emoji171] Gratulerer så masse! [emoji171]
 
For en tålmodighet du har som klarer vente så lenge mellom UL. Imponerende altså.
Håper du slipper vente så lenge på mage og å kjenne liv denne gangen.
 
Tøff lesing, men sååå spennende med en ny spire på vei. MÅ jo bare gå bra nå! [emoji171] Gratulerer så masse! [emoji171]

Tusen takk! ❤️ :) Ja det må jo bare det! Kom hvertfall over første «hindring» i går! :D

For en tålmodighet du har som klarer vente så lenge mellom UL. Imponerende altså.
Håper du slipper vente så lenge på mage og å kjenne liv denne gangen.

Ja, tror jeg skal klare det nå i startet. Etter OUL og etter uke 23/24 så blir det helt uaktuelt å vente så lenge mellom hver gang. Er den perioden jeg gruer meg veldig til...
 
Ja, tror jeg skal klare det nå i startet. Etter OUL og etter uke 23/24 så blir det helt uaktuelt å vente så lenge mellom hver gang. Er den perioden jeg gruer meg veldig til...

Skjønner det.
Vi må satse på at alt går bra nå
 
8 + 0 i dag(eller 7 + 0 i følge TUL :( )

Våkner ofte om natten og er kjempekvalm og får ikke sove igjen selv om jeg er trøtt. Våkna i natt også, var bare litt uggen, men fikk ikke sove igjen med det første da heller.. Ligger og tenker alt for mye!

Ikke så sinnsylt kvalm i dag, bare litt uggen. Og det gjør meg selvfølgelig bekymra. Hadde jo en sånn dag her for noen dager siden også, og kvalmen kom jo tilbake for fullt. Men blir bekymra uansett.

Har hele tiden hatt bittelitt ømme brystvorter, og de er bittebittelitt ømme fortsatt.

Eneste man vil når kvalmen står på er at den skal gå bort. Og når den tar seg en pause? Da kunne man gjort hva som helst for at den skulle komme tilbake igjen :p

Jeg tror jeg fortrekker hvis den kan være der frem til TUL i uke 12. Så kan den bli borte etter det. Forrige gang så varte den jo til uke 19/20.

Gruer og gleder meg til å starte og jobbe 50% neste uke. Da går hvertfall dagene litt kjappere. Men slitsomt hvis kvalmen tar seg opp og hvis jeg fortsetter å ligge våken om natten.

Har vondt i korsryggen og, tror jeg har ligget for mye på sofa og i seng i det siste :p Har BB-hugme da, så den hjelper jo en del, men sliter veldig med å finne behagelige stillinger å sove i pga ryggen...

Nå ble det mye klaging her. Satser på å komme sterkere tilbake senere og klage litt på kvalme i stede :D
 
Gratulerer med 8 (7) uker!
Skjønner tankene rundt kvalmen. Håper alt står bra til i magen og at bekymringene ikke blir så gale utover.
Klem
 
Back
Topp