Nummer to - lenge før planlagt

Lykke til på TUL ja, håper du får muligheten til å senke skuldrene litt og heller kose deg med graviditeten mer enn å bekymre deg - selv om jeg godt kan forstå at det er lettere sagt enn gjort.

Tusen takk for det! :) Tror dessverre det blir lite kos og mye bekymring denne gangen, men det er jeg veldig forberedt på og blir fulgt godt opp slik at bekymringene ikke skal ta overhånd :)
 
Lykke til på UL imorgen.
Er fullt mulig at det er liv du kjenner altså, men forstår også du vil ha det bekreftet først.
Satser på at alt er bra. Lytt til kroppen din ift arbeidsmengde og sånn. Snakk med legen din så ordner det seg sikkert.
 
Lykke til på UL imorgen.
Er fullt mulig at det er liv du kjenner altså, men forstår også du vil ha det bekreftet først.
Satser på at alt er bra. Lytt til kroppen din ift arbeidsmengde og sånn. Snakk med legen din så ordner det seg sikkert.

Tusen takk! :) Ja tørr ikke helt å tro på det enda!

Ja må nok få meg en telefontime på onsdag, satser på at det ordner seg!
 
Tusen takk! :) Ja tørr ikke helt å tro på det enda!

Ja må nok få meg en telefontime på onsdag, satser på at det ordner seg!
Går SM din ut nå uten at du har avtalt ny legetime før det?
 
Uff, nå kjenner jeg panikken kommer snikende... Holder det under kontroll, vil ikke gjøre mannen enda mer nervøs enn han er... Om en time så skal han ut til en kamerat, da stikker jeg og tar meg en lang dusj og går å legger meg.. Synes tiden alltid går så fort når jeg ligger i senga på kvelden og surfer på mobilen :p Også tok jeg ikke en powernap på sofan etter jobb i dag, så satser på at jeg får sove tidlig.

Skal heldigvis kjøre 07.45 i morgen, så blir bare å stå opp, ordne seg og sette seg i bilen. Slipper å grue seg i mange timer!

:sorry:
 
Masse lykke til! Godt det er tidlig på morgenen! Det er såå kjipt å ha time utpå dagen :sorry:
 
Kjenner følelsen. Håper alt ser fint ut i morgen. :Heartred
 
Eeendelig overstått!

Sykt letta og glad! Alt stod bra til og lille var veldig aktiv! :D Ble satt noen dager frem igjen, så er 12+1 i dag! Så da går jeg ut i fra det frem til OUL! :)

Neste kontroll blir da om 6(!!!) uker og det blir da den ordinære ultralyden. Så spørs nok om vi ikke ryker på en privat før den tid :D

Morkaka lå godt inn mot ryggen, så da er det vel gode sjanser for å snart kjenne liv(der jeg faktisk er helt sikker på at det er det jeg kjenner :p )!

Nei det her ble en bra dag dere! :) Nå skal jeg prøve å jobbe litt!
 
Så gode nyheter.
gratulerer så mye!
Håper den lille kan være flink å gi livstegn og at nervene holdes under kontroll til neste sjekk.
Vi får vente sammen. Har over tre uker til neste UL jeg og deretter kan det godt hende jeg også må vente fra 12+3 til OUL..
 
Herlig. :Heartred

Smertegrensa mi har vært på 3 uker når det kommer til ul, så jeg hadde garantert tatt en mellom. :p
 
Herlig. :Heartred

Smertegrensa mi har vært på 3 uker når det kommer til ul, så jeg hadde garantert tatt en mellom. :p
jeg klarte ikke knappe to så spent på hvordan det skal gå utover.
 
Haha, får se hva som skjer :p Er nok ikke mulig at jeg sniker inn en liten ekstra mellom der nei :D
Ta det som det kommer
jeg håper at doppler og livstegn når knøttet gidder skal gjøre jeg klarer holde meg. Uansett er det nå og tiden fra 12 til OUL som blir lengst opphold tror jeg
 
Ta det som det kommer
jeg håper at doppler og livstegn når knøttet gidder skal gjøre jeg klarer holde meg. Uansett er det nå og tiden fra 12 til OUL som blir lengst opphold tror jeg

Ja, var 5 uker her nå fra forrige UL til i dag. Også blir det minst 6 til neste gang.. Synes ventetiden nå var utrolig lang! Håper at de neste ukene ikke kjennes like ille ut. Men da er det jo bare til å bestille seg en privat :)
 
Ja, var 5 uker her nå fra forrige UL til i dag. Også blir det minst 6 til neste gang.. Synes ventetiden nå var utrolig lang! Håper at de neste ukene ikke kjennes like ille ut. Men da er det jo bare til å bestille seg en privat :)
Veldig greit at man har den muligheten om det blir for ille ja.
Jeg klarte ikke snaue to uker en gang uten å måtte ha privat imellom så skal bli interessant å se.
 
Jeg hadde privat for 3 uker siden og skal igjen i morgen. Ikke fått innkalling til OUL enda, men satser på å få det ila 3, toppen 4 uker. Så skal jeg heller roe ned. Hehe.

Veldig glad for deg/dere, at dere fikk en så god opplevelse i dag. Helt herlig! :happy093
 
Åååh så bra!!! Så gøy å se aktive lille!
Slapper mannen litt mer av nå,eller ? :happy:

Jeg hadde definitivt tatt en privat i mellomtiden hehe ;)
 
Back
Topp