Noen leker som ikke kommer inn i hjemmet?

Ingen lekevåpen. Unntaket må være når han blir eldre, hvis han da vil lære å skyte med feks pil og bue på blink. Men da skal det ikke "veives med" ellers heller.
Er ikke for vold, og synes derfor ikke lekevåpen er ok i vårt hus.
 
Billigplast, lekevåpen og "jente" lego/duplo.
 
Nei tror ikke det. Må isåfall være fordi jeg har hørt om barnearbeid eller dårlige arbeidsforhold ved fabrikk osv.
 
Lekepistoler (bortsett fra sabeltann-effekter og vannpistoler). Og rosa duplo som legger opp til at alle små jenter skal være "flinke husmødre" :p
 
Nei eller jeg kjøper ikke leke edderkopper fordi jeg takler de ikke :p
 
Var sterkt i mot den hallo-katten, noe bestemor eelsker. Kamel, kamel ;) hvordan forsikre seg om at leker ikke har vært i asiatiske barnehender? ;)
 
Veldig enig:p Fysj.
Fikk en pakke av min søster engang og den lille kødden hadde lagt lekebiller inni mellom klærne:p

Kjekt med smådyr i klærne :p

Frøkna fikk en svær ekkel j**** edderkopp som ser kanskje ekte ut av hu som bodde under meg. Skulle vaske jakka te frøkna og kjente det var noe i lomma, der drar jeg den opp av lomma. Tissa litt på meg der jeg skvatt :p kasta den veggemellom og hu fikk beskjed om å legge den i en kasse under senga :p
 
Våpen generelt, hvis det ikke er en fargerik vannpistol liksom :)
 
Kjekt med smådyr i klærne :p

Frøkna fikk en svær ekkel j**** edderkopp som ser kanskje ekte ut av hu som bodde under meg. Skulle vaske jakka te frøkna og kjente det var noe i lomma, der drar jeg den opp av lomma. Tissa litt på meg der jeg skvatt :p kasta den veggemellom og hu fikk beskjed om å legge den i en kasse under senga :p
:laughing021:laughing021

Klærne fløy veggemellom her og:p
 
Back
Topp