Noen her som faktisk ble gravide pp1?

Jeg ble gravid på pp1 med barn nr.1.
Nr.2 tok over 5 år... er visst litt enten eller hos oss :p
 
Jepp, med alle graviditetene mine, faktisk! Første satt 12 dager etter at jeg og mannen hadde flyttet fra Japan til Norge, da vi prøvde på nr 2 satt den også på første. Dessverre mistet jeg i uke 7, men 2 uker etter det var jeg gravid igjen, og venter ei lillesøster i starten av August :) Og jeg har endometriose, så vi er ganske overrasket over dette!
 
Med min første ble vi gravide på første forsøk. Men med andre barnet tok det litt lengre tid. Blir fortsatt lett gravid, men mister. Mest sannsynlig på grunn av alder.
 
Blitt det begge gangene [emoji4]
 
2. PP med storesøster... så brått gravid 3 mnd etter fødsel, men det endte med SA... ble gravid med lillebror 1.pp etter SA... vi har nok vært heldige! [emoji173]️ begynner å prøve på nr 3 nå, og håper vi er like heldige nå! [emoji173]️
 
Jeg har blitt gravid på første med alle mine tre barn, og er det nå også(håper det ikke blir SA)
 
Ja, fikk ikke mens tilbake etter fødsel av nr 1. Så nr 2 kom i PP 1 :)
 
Ja [emoji16] litt sjokka da jeg forventet at det skulle ta litt tid! Aldri hatt kontroll på mensen da den alltid er uregelmessig! Er i uke 20 nå [emoji177]
 
Jepp ble det med nr 1 og nå ser det ut som jeg har blitt det med nr 2 også.. Har ikke testet ennå men er heeelt sikker på at jeg er gravid! Håper bare jeg ikke mister!
 
Nummer 1: Uplanlagt gravid som 17 åring.
Nummer 2: Uplanlagt gravid på p-pillene cerazette.
Nummer 3: Gravid på pp1
Nummer 4: Gravid på pp1

Jeg tror jeg blir gravid bare en mann ser lenge nok på meg... :p
 
Denne gangen var pp1 og første svangerskap var «uhell» med at han hoppa av i svingen og jeg ikke visste at jeg hadde el :p
 
Back
Topp