Noen her som faktisk ble gravide pp1?

Første gang brukte vi to år, fordi jeg ikke hadde EL. Måtte dobbel dose pergotime og utskylling sv egglederne til. Da fikk jeg min første eggløsning på flere år og den føttene til graviditet!

Andre gang (nå) ba jeg på forhånd gynekolog om resept på Femara. Tok den i fem dager og ble gravid på første PP!!! :) hadde jeg aldri trodd. Gråt av glede.

Lykke til til alle som prøver!!
 
Vet ikke om jeg vil kalle det pp engang, stoppe på pillene av noen andre årsaker. Fikk mensen etter en mnd som vanlig, neste mens kom aldri [emoji23]
 
Sluttet på p-pillen og ble gravid to uker etterpå (når vi beregner ift til ul termin) [emoji28] Første barnet vårt ble til pga glemt p-pille.. Så føler oss veldig heldige [emoji173]️
 
Ja, ble gravid pp1 begge ganger:eek: dvs da vi hadde begynt å snakke om det og sengeaktivitet klaffet med forventet el. Vet Vi var utrolig heldige<3
 
Jeg ble det [emoji4] Sluttet på p-piller i Oktober, fikk tilbake mensen i Desember, ble gravid i Januar [emoji1]
 
Ja, ble gravid i pp 1 og er refertilisert[emoji4] venter nå barn nr 4 og er 33 år.
 
Ja, gravid i 1.pp og er 38 år. [emoji28]
 
Back
Topp