Noe på gang? ;)

Det syns jeg er flaut og, når det det syns i trusa at jeg har bind eller truseinnlegg. Men syns det er best å ha det på plass om dagen :hilarious:
He, he, når fødselen starter glemmer du det. Gikk bukseløs iført sokker og blodig truse og bind fra vår bil og over i en ventende ambulanse. Der satt tre kjekke menn og tittet oppi der. Trusa med bindet kasta de på gulvet, og spurte til slutt om de ikke like så godt skulle kaste den i søpla. Jeg nekta dem ikke det:p
 
He, he, når fødselen starter glemmer du det. Gikk bukseløs iført sokker og blodig truse og bind fra vår bil og over i en ventende ambulanse. Der satt tre kjekke menn og tittet oppi der. Trusa med bindet kasta de på gulvet, og spurte til slutt om de ikke like så godt skulle kaste den i søpla. Jeg nekta dem ikke det:p

Ambulanse?! [emoji15]
 
Ambulanse?! [emoji15]
He, he, ja, var visst litt lenger i fødselforløpet enn de på telefonvakta trodde. Fikk ikke komme inn, så når pressriene kom hjemme, da fikk de fart på seg og sendte ambulanse for å møte oss. Hadde en veldig fin fødsel, og følte aldri noe dramatikk:) Rakk å være på fødestua i ca tre kvarter;)
 
Ja, da e ganske typisk vårtegn..  so e da ein jeksel på vei i tillegg,so kjempeform.. [emoji14] heh.. måtte henta ho før kvil, men satse på da holde seg te kun hoste resten av helgo.. :)

Eg skjønte sånn at torsdag e siste sjanse for mini å komma ut sjøl ja, me mindre nåke skjer før den tid.. :) So no e eg spent på om eg rekke kontrollen på mandag!...:) håpa såklart ikkje da.. [emoji14]
Håper heller ikke du trenger den kontrollen :D
 
Mye deilig vonde kynnere i dag! :D Sambo sier hele tiden "er du sikker på det ikke er rier da!?" :hilarious: Viser det seg at det er starten nå så blir jeg superhappy :p Har kost oss og spilt biljard i dag, kanskje kynnerene kommer sånn pga all bøyingen jeg har gjort :p
 
He, he, ja, var visst litt lenger i fødselforløpet enn de på telefonvakta trodde. Fikk ikke komme inn, så når pressriene kom hjemme, da fikk de fart på seg og sendte ambulanse for å møte oss. Hadde en veldig fin fødsel, og følte aldri noe dramatikk:) Rakk å være på fødestua i ca tre kvarter;)

Åh herregud[emoji1]så bra alt gikk fint da! Ja når du er kommet så langt som pressrier så er det jo bare å trå til for siste fasen[emoji4]
 
Mye deilig vonde kynnere i dag! :D Sambo sier hele tiden "er du sikker på det ikke er rier da!?" :hilarious: Viser det seg at det er starten nå så blir jeg superhappy [emoji14] Har kost oss og spilt biljard i dag, kanskje kynnerene kommer sånn pga all bøyingen jeg har gjort :p
Hehe.. godt du omfavne deilige, vonde kynnera!;) Håpa da e nåke i dei no då! Ingenting bedre enn da :) eg hadde sterke kynnera/maserier dagen før forrige fødsel...;)
 
Ikke noe på gang idag heller[emoji30]blir like skuffet hver morning jeg våkner av bare å være tissetrengt!
6 dager på overtid og ingenting[emoji1]
 
Ikke noe på gang idag heller[emoji30]blir like skuffet hver morning jeg våkner av bare å være tissetrengt!
6 dager på overtid og ingenting[emoji1]
Word! ..[emoji20] Men i dag e da lørdag og me kan gomla lørdagsgodis me go samvittighet og ligga på sofaen å sjå film (når ongen e lagt).. ;)

I dag fekk eg sova frampå.. klarte ligga heilt te kl.9.30 [emoji23] Slitsomt me denna tissingo heila tio! [emoji29] [emoji12]
 
Jippi! Håper det har noe å si for deg :) Men gikk for to uker siden, men gikk igjen etter stripping på onsdag :p
Heh.. ja, kan jo håpa endo... [emoji14] men har kje merka nåke spesiell forskjell på kroppen i dag ellers .. så tippa da kun va pga strippingo i går... [emoji14]
 
Heh.. ja, kan jo håpa endo... [emoji14] men har kje merka nåke spesiell forskjell på kroppen i dag ellers .. så tippa da kun va pga strippingo i går... [emoji14]
Har du blødd noe særlig etter stripping, eller har det bare vert slimproppen? :)
 
Til dere som har født.. Kan rier kjennes ut som om du må på do, nummer 2..? :p
 
Viss det jeg har nå i natt, ikke er skikkelige rier, så lurer jeg fælt på hvor sterke skikkelige skal være.. Får se hvor lenge jeg "holder ut" før jeg tar en telefon til føden.. Og kanskje vekker sambo :hilarious::hilarious:
 
Viss det jeg har nå i natt, ikke er skikkelige rier, så lurer jeg fælt på hvor sterke skikkelige skal være.. Får se hvor lenge jeg "holder ut" før jeg tar en telefon til føden.. Og kanskje vekker sambo :hilarious::hilarious:
Oj oj! :D har du ringt dei? Veldi godt muli du har fått deg litt rier ja.. ;) høyres jo veldi sånn ut.. når eg måtte begynne å pusta kontrollert og nesten va på gråten ringte eg inn sist.. [emoji14]
 
Back
Topp