Noe på gang? ;)

Trolls

Glad i forumet
Siden det er så mange marsbabyer som tar seg friheten til å snike i fødekøen, så tenker jeg det er på sin plass med en "noe på gang?" tråd. :laughing002

Det skjer jo så mye spennende her i disse dager! Mye lettere å holde oversikten over hva som skjer med en "nå-føder-jeg-kanskje-tråd" :D
 
Vannet begynte å sildre i 1 tida i natt, da hadde jeg en vond kynner som jeg våkna av og trusa ble våt. Tok på bind (trodde egentlig jeg tissa på meg) og la meg igjen, våkna av tilsvarende litt over tre og igjen rundt 5.30. Vått og rosa... Sto opp, tok på nytt bind, spiste frokost og ringte føden. Så har vi vært på føden i ene byen og er sendt videre til større sykehus som kan ta mot premature... SPLAT sa det på veien, og så gikk mer av vannet!o_O

Ligger her med tak i rygg og mage, men det er ikke noe system i hvor ofte eller hvor lange de er enda. Får intravenøst antibiotika pga vannavgang og fare for infeksjon.:rolleyes:

Bare 34+0 i dag :confused: Baby estimert til 2600 på ultralyd i dag.
 
Vannet begynte å sildre i 1 tida i natt, da hadde jeg en vond kynner som jeg våkna av og trusa ble våt. Tok på bind (trodde egentlig jeg tissa på meg) og la meg igjen, våkna av tilsvarende litt over tre og igjen rundt 5.30. Vått og rosa... Sto opp, tok på nytt bind, spiste frokost og ringte føden. Så har vi vært på føden i ene byen og er sendt videre til større sykehus som kan ta mot premature... SPLAT sa det på veien, og så gikk mer av vannet!o_O

Ligger her med tak i rygg og mage, men det er ikke noe system i hvor ofte eller hvor lange de er enda. Får intravenøst antibiotika pga vannavgang og fare for infeksjon.:rolleyes:

Bare 34+0 i dag :confused: Baby estimert til 2600 på ultralyd i dag.
Krinbler nesten i magen her av å lese det, så spennende, uke 34 er jo prematurt men det er så langt at det kommer til å gå bra med babyen :)
 
Krinbler nesten i magen her av å lese det, så spennende, uke 34 er jo prematurt men det er så langt at det kommer til å gå bra med babyen :)
Ja, men litt tidlig, hadde tenkt å vente 14 dager til som et minimum ;)
 
Vannet begynte å sildre i 1 tida i natt, da hadde jeg en vond kynner som jeg våkna av og trusa ble våt. Tok på bind (trodde egentlig jeg tissa på meg) og la meg igjen, våkna av tilsvarende litt over tre og igjen rundt 5.30. Vått og rosa... Sto opp, tok på nytt bind, spiste frokost og ringte føden. Så har vi vært på føden i ene byen og er sendt videre til større sykehus som kan ta mot premature... SPLAT sa det på veien, og så gikk mer av vannet!o_O

Ligger her med tak i rygg og mage, men det er ikke noe system i hvor ofte eller hvor lange de er enda. Får intravenøst antibiotika pga vannavgang og fare for infeksjon.:rolleyes:

Bare 34+0 i dag :confused: Baby estimert til 2600 på ultralyd i dag.

Masse lykke til :D Det går nok veldig bra skal du se ♡
 
Vannet begynte å sildre i 1 tida i natt, da hadde jeg en vond kynner som jeg våkna av og trusa ble våt. Tok på bind (trodde egentlig jeg tissa på meg) og la meg igjen, våkna av tilsvarende litt over tre og igjen rundt 5.30. Vått og rosa... Sto opp, tok på nytt bind, spiste frokost og ringte føden. Så har vi vært på føden i ene byen og er sendt videre til større sykehus som kan ta mot premature... SPLAT sa det på veien, og så gikk mer av vannet!o_O

Ligger her med tak i rygg og mage, men det er ikke noe system i hvor ofte eller hvor lange de er enda. Får intravenøst antibiotika pga vannavgang og fare for infeksjon.:rolleyes:

Bare 34+0 i dag :confused: Baby estimert til 2600 på ultralyd i dag.

Så spennende, masse lykke til! Går nok veldig bra[emoji2]
 
Vannet begynte å sildre i 1 tida i natt, da hadde jeg en vond kynner som jeg våkna av og trusa ble våt. Tok på bind (trodde egentlig jeg tissa på meg) og la meg igjen, våkna av tilsvarende litt over tre og igjen rundt 5.30. Vått og rosa... Sto opp, tok på nytt bind, spiste frokost og ringte føden. Så har vi vært på føden i ene byen og er sendt videre til større sykehus som kan ta mot premature... SPLAT sa det på veien, og så gikk mer av vannet!o_O

Ligger her med tak i rygg og mage, men det er ikke noe system i hvor ofte eller hvor lange de er enda. Får intravenøst antibiotika pga vannavgang og fare for infeksjon.:rolleyes:

Bare 34+0 i dag :confused: Baby estimert til 2600 på ultralyd i dag.
Oi, spennende! :) Lykke til, dette går godt :)
 
Masse lykke til:)
Snart har du baby i armene !
 
Hatt mensenmurringer og småstikking i typ 3 uker nå! 39+1, og så innmari lei :( Tung, anpusten og hormonell! Ikke energi til noe!
 
Ekstrem trang til å gjøre alt ferdig! Tegn? Har vært veldig avslappet til å stelle og styre siden dette ikke er førstemann, men plutselig var det som en bryter ble slått på å nå bare går jeg rundt å gjør alt klart..
kjenner mye på vondt bak i korsryggen, å tror litt av slimproppen går litt og litt.. er i uke 36+2
Så tror jo at jeg har god tid, men fikk allikavel sånn hastverk følelse :)
 
Ekstrem trang til å gjøre alt ferdig! Tegn? Har vært veldig avslappet til å stelle og styre siden dette ikke er førstemann, men plutselig var det som en bryter ble slått på å nå bare går jeg rundt å gjør alt klart..
kjenner mye på vondt bak i korsryggen, å tror litt av slimproppen går litt og litt.. er i uke 36+2
Så tror jo at jeg har god tid, men fikk allikavel sånn hastverk følelse :)

Jeg har vært så rolig de siste dagene. Tar det meste med knusende ro faktisk :p
Har laget noe mat og sånt, men alt av klær og slikt er vaska og kommet på plass. Har ikke hastverk med noe som helst, men samtidig så våkna jeg i morgest og hadde "glemt" av at jeg var gravid... helt til jeg skulle reise meg :p
 
Jeg har ikke ordna nesten noe, fikk plutselig ånden over meg i dag og har vaska og ordna tøy og ting til babyen. Er 36+1 så er kanskje nå redebygginga begynner ;)
 
Hatt mensenmurringer og småstikking i typ 3 uker nå! 39+1, og så innmari lei :( Tung, anpusten og hormonell! Ikke energi til noe!

Jeg vet akkurat hva du snakker om. Har i tillegg vært småkvalm, klein i magen (nesten litt sånn anspent), og et forferdelig nedpress som fører til "skudd" nedover innsiden av lårene. Jeg er "bare" 38+4, og målstreken virker så uhorvelig langt unna nå :( Gruer meg til fødselen gjør jeg og, av en eller annen uforståelig grunn... Vil bare ha ut lille skatt og bli ferdig med det svangerskapet her, da er jeg ferdig med å gå gravid for alltid og det føles veldig bra :)
 
Vannet mitt har gått! Så jeg som ikke har stresset med noe måtte plutselig begynne å pakke fødebagen og hive de siste babyklærne på vask:p Venter på rier så dette kan enda ta tid da..

Tvi tvi!!! Snart har du en baby i armene [emoji7]
 
Back
Topp