Noe på gang?

Hadde btw åpning på 7 cm når vi kom til sykehuset, og det ble ikke noe middagsbesøk. Det som avgjorde at vi reiste på sykehuset var at vannet heldigvis gikk. Så da ringte jeg og fikk beskjed om å komme innen kl 20. Kl. 15.30 var vi på sykehuset. Da ringte jeg fra bilen når vi var på vei og sa at vi kom...

Såpass, føler meg litt medskyldig:p så bra at det gikk så fint! Er det første?:)
 
Da har jeg vært på sykehuset i dag på kontroll.
Hadde litt protein i urinen og høyt blodtrykk på kontroll hos legen. Så hun ringte føden som ville ha meg inn.
Etter mye venting fikk de målt hjertelyd til babyen og blodtrykket mitt.
Hjertelyden var høy 170-180. Men blodtrykket roet seg og ved blodprøven viste det at jeg ikke har SF. Men pga hjertelyden som var høy sjekket de babyen med ul, hvor alt var bra :)
Og ved neste ctg var hjertelyden gått ned så pass at vi fikk beskjed om å dra hjem og slappe av.

Litt intens dag, men nå er det bare og roe seg ned og slappe av :p
 
Regelmessige kynnere her. Dvs en hver 20 min. Holdt på slik i litt over to timer. Murring i ryggen og magen hele tiden, men bare en kynner foreløpig som jeg synes var overraskende vond. Siste nå var det 15 min mellom, men det kan jo fort endre seg og dabbe helt av også....... Spennende dette :p
 
Regelmessige kynnere her. Dvs en hver 20 min. Holdt på slik i litt over to timer. Murring i ryggen og magen hele tiden, men bare en kynner foreløpig som jeg synes var overraskende vond. Siste nå var det 15 min mellom, men det kan jo fort endre seg og dabbe helt av også....... Spennende dette :p
Sånn begynte min fødsel. Synes ikke det føltes som fødsel i starten men tok seg litt opp. Alle mente at det kunne holde på i flere uker. Lykke til! :)
 
Såpass, føler meg litt medskyldig:p så bra at det gikk så fint! Er det første?:)
Det er første barnet, ja. Litt derfor var alle overbevist om at det ikke var "mulig" å føde så tidlig. Jeg tror det bare beviser litt at man må lytte til sin egen kropp og at alle fødsler er ulike. :)
 
Da har jeg vært på sykehuset i dag på kontroll.
Hadde litt protein i urinen og høyt blodtrykk på kontroll hos legen. Så hun ringte føden som ville ha meg inn.
Etter mye venting fikk de målt hjertelyd til babyen og blodtrykket mitt.
Hjertelyden var høy 170-180. Men blodtrykket roet seg og ved blodprøven viste det at jeg ikke har SF. Men pga hjertelyden som var høy sjekket de babyen med ul, hvor alt var bra :)
Og ved neste ctg var hjertelyden gått ned så pass at vi fikk beskjed om å dra hjem og slappe av.

Litt intens dag, men nå er det bare og roe seg ned og slappe av :p
Lykke til! Håper babyen har lyst til å komme ut snart! :)
 
Her var det mye spennende lesing. Her stoppet riene opp dessverre. Hadde tette og lange rier, 1-2 minutter i varighet, med bare noen minutter imellom.. Åpning på 2cm kl 23:00 igår. da tøyde hun litt. De konkluderte med at blødningen var en kraftig tegningsblødning. Så da blir jeg vel straks sendt hjem. Æsj! Lykke til alle sammen!:)
 
Sånn begynte min fødsel. Synes ikke det føltes som fødsel i starten men tok seg litt opp. Alle mente at det kunne holde på i flere uker. Lykke til! :)

Her tok det seg aldri opp... Fortsatte slik natten gjennom. Murringer og mage og korsrygg hele natten og nesten ingen søvn! Alikavell skjedde ingenting.... Arg og æsj!
 
Her tok det seg aldri opp... Fortsatte slik natten gjennom. Murringer og mage og korsrygg hele natten og nesten ingen søvn! Alikavell skjedde ingenting.... Arg og æsj!
Hmm. Mine avtok også litt en periode på formiddagen og kom med 15-20 min mellomrom. Og plutselig begynte de å komme oftere og oftere og da var det i gang. Er nok din tur om ikke så lenge! :)
 
Her var det mye spennende lesing. Her stoppet riene opp dessverre. Hadde tette og lange rier, 1-2 minutter i varighet, med bare noen minutter imellom.. Åpning på 2cm kl 23:00 igår. da tøyde hun litt. De konkluderte med at blødningen var en kraftig tegningsblødning. Så da blir jeg vel straks sendt hjem. Æsj! Lykke til alle sammen!:)
Yess, gratulerer. :)
 
Wææææ, bare hatt internett på mobil den siste uka, så har nesten ikke vært innom forumet. Nå som jeg har lest hele denne tråden er jeg helt oppkava. Så spennende lesning, og her skjer og skjer ikke ting med rasende fart og jevne mellomrom - og det er virkelig spennende tider. For min del er det enda drøye tre uker igjen, og jeg har, som mange andre, hatt endel vondt i korsrygg, mer utflod, masse kynnere og mensmurringer i den siste uka. Jeg tror likevel ingenting er i ferd med å skje med det aller første. Håper jeg får kjøkkenmaskina jeg har bestilt denne uka, sånn at jeg rekker å bake til barseltiden :smiley-ashamed004
 
Back
Topp