Noe på gang?

Utflod er det ikke, da er det heller press på blæra som gjør det. Skal se det litt an utover dagen tror jeg :)

Eller du kan la føden vurdere. De vil spørre spørsmål og gi deg beskjed om hva du skal se etter.
 
Snakket med legekontoret nå ang bestilling av siste svangerskapskontroll (så rart å si det... :p ) De sa det hørtes greit ut og jeg kunne se det litt an utover helga. Spørs om jeg får bli flinkere å knipe :p
 
Snakket med legekontoret nå ang bestilling av siste svangerskapskontroll (så rart å si det... :p ) De sa det hørtes greit ut og jeg kunne se det litt an utover helga. Spørs om jeg får bli flinkere å knipe :p

Ja du må kniiiiiipe!!! Jeg synes det hjelper med engang.
 
Her kjenner jeg en del smerter i korsryggen plutselig... Vondt i går og litt i dag. Oftere og sterkere kynnere. Håper det er tegn på modning og at kroppen klargjør seg godt nå :) bagen er nå pakket, med unntak av et par ting som jeg føler jeg trenger fram til det starter. Var veldig treig da. To uker igjen på mandag og NÅ er den pakket :p Hahaha
 
Her kjenner jeg en del smerter i korsryggen plutselig... Vondt i går og litt i dag. Oftere og sterkere kynnere. Håper det er tegn på modning og at kroppen klargjør seg godt nå :) bagen er nå pakket, med unntak av et par ting som jeg føler jeg trenger fram til det starter. Var veldig treig da. To uker igjen på mandag og NÅ er den pakket :p Hahaha

Så spennende! Er det din første? Jeg har hatt disse plagene du nevner i to uker nå :( Inatt var det et eller annet som skjedde, kjentes omtrent som ungen var på vei ut.. Lite søvn før 3 kan du si :p
Jeg pakket ferdig bagen i går, nesten ihvertfall.. men jeg har 3 uker igjen jeg da ;-) Hadde nok ikke gjort det om det ikke var for kontrollen jeg hadde på sykehuset for to uker siden, hvor legen spurte om vi bodde i nærheten :p
 
Så spennende! Er det din første? Jeg har hatt disse plagene du nevner i to uker nå :( Inatt var det et eller annet som skjedde, kjentes omtrent som ungen var på vei ut.. Lite søvn før 3 kan du si :p
Jeg pakket ferdig bagen i går, nesten ihvertfall.. men jeg har 3 uker igjen jeg da ;-) Hadde nok ikke gjort det om det ikke var for kontrollen jeg hadde på sykehuset for to uker siden, hvor legen spurte om vi bodde i nærheten :p

Er nr 2 her :) nei jeg har virkelig ikke stresset med noe denne gangen :p haha... Med vesla var jeg ferdig tre mnd før fødsel med alt jeg skulle gjøre... Er det din første?
 
Det murrer og murrer... Kynnere som er så harde at jeg må stoppe opp litt. Jeg må gå med bind pga økt utflod.. Kan han ikke bare komme!!! Utålmodig azz
 
Har de siste 6 timene har kraftige men uregelmessige rier.
Samt at slimproppen gikk da den første kom.
Er så spent på om dette virkelig er starten på fødsel :)
Legen sa i går at jeg var veldig moden og at kroppen min var klar for fødsel, den hadde bare ikke begynt enda.
:) har også snakket med føden, og hun sa det var store sjanser for at noe var på gang. Men jeg trenger ikke dra inn før riene kommer regelmessig og tett.
Hva skjer her, da? Har det roet seg helt ned nå, eller er det på og av?

Det føles litt som at jeg joiner klubben, med menssmerter de siste dagene og rier hele natten. Først regelmessige og oftere og oftere, så sjeldnere, og nå tar de seg opp igjen. Har ringt føden og de mener at det ikke er usannsynlig at noe skjer snart, men så ser jeg at mange av dere har gått sånn lenge nå...
 
Vel, dette er jo noen uker siden og har ikke født enda :p
Men ble sjekka for åpning på tirsdag og hadde da 1 cm. Har etter det hatt masse murringer og tidvis ganske intense menssmerter så håper jo den undersøkelsen gjorde noe.
1 uke til termin i dag og jeg har hele tiden vært overbevist om at hun kommer før, men begynner å lure nå på om jeg må belage meg på overtid.
Hver dag er like spennende.

De gangene jeg har ringt føden får jeg som regel høre "Åja, du er førstegangs ja, hehe. Det er helt normalt med smerter. Hvis du ikke har rier som varer minst 1 min eller 3 på 10 min er det ikke vits at du kommer inn"
:eek:
 
Vel, dette er jo noen uker siden og har ikke født enda :p
Men ble sjekka for åpning på tirsdag og hadde da 1 cm. Har etter det hatt masse murringer og tidvis ganske intense menssmerter så håper jo den undersøkelsen gjorde noe.
1 uke til termin i dag og jeg har hele tiden vært overbevist om at hun kommer før, men begynner å lure nå på om jeg må belage meg på overtid.
Hver dag er like spennende.

De gangene jeg har ringt føden får jeg som regel høre "Åja, du er førstegangs ja, hehe. Det er helt normalt med smerter. Hvis du ikke har rier som varer minst 1 min eller 3 på 10 min er det ikke vits at du kommer inn"
:eek:

Hehe. Fikk noen av de samme svarene når jeg ringte.. :p Får håpe at det enter skjer noe nå, eller at det roer seg. 12 dager til termin nå... Holder samboer hjemme fra jobb i dag (han sover og samler energi, hehe), men sender ham tilbake i morgen hvis det ikke skjer noe mer. Har ikke fått sjekket noe åpning ennå, så aner ikke hvordan det ligger an der.
Har booket inn 2 besøk i dag, og litt usikker ennå på om jeg skal avlyse og alarmere hele familien (de blir lett hysteriske, og vil helst slippe det :p), eller om jeg bare skal satse på at det går greit.
 
Hehe. Fikk noen av de samme svarene når jeg ringte.. :p Får håpe at det enter skjer noe nå, eller at det roer seg. 12 dager til termin nå... Holder samboer hjemme fra jobb i dag (han sover og samler energi, hehe), men sender ham tilbake i morgen hvis det ikke skjer noe mer. Har ikke fått sjekket noe åpning ennå, så aner ikke hvordan det ligger an der.
Har booket inn 2 besøk i dag, og litt usikker ennå på om jeg skal avlyse og alarmere hele familien (de blir lett hysteriske, og vil helst slippe det :p), eller om jeg bare skal satse på at det går greit.

Jeg har også noen dager lurt på om jeg skal holde mannen hjemme og bare lade opp. Men jeg har blitt lurt så mange ganger at nå har jeg bestemt meg for å bare leve som vanlig helt til jeg er helt sikker på at jeg er i gang.

Håper det virkelig er noe i gang hos deg nå da :)
Du må holde oss oppdatert om noe skjer :)
 
Velkommen i klubben kornblom, hvis du er som oss er det bare å ta det med ro :p
Jeg har gått slik i over 3 uker nå.. Men føler det skjer mer og mer hele tiden.. Inatt har jeg hatt så intense smerter at søvn ble fremmedord.. Skikkelig kraftige vonde kynnere/menssmerter og vondt i ryggen. Det ga seg litt, men e tilbake i ryggen idag.. Blir fortvilet hver gang det går over nå..
Jm sa på mandag at hun trodde et øyeblikk et var seteleie, for hun kjente ikke hodet, fordi et ligger så langt ned i bekkenet, hun kjente bare skuldrene... "Ikke rart du har nedpress". Og slik har jeg gått i 3 1/2 uke.. Har også fått litt forhøyet undertrykk.. 122/87.
Har et roet seg hos deg linvin? Elle er det samme? Ser at missp85 er ferdig! Mesunnelig!:)
 
Det er masse murringer og menssmerter stort sett hele tiden, og det har jo vært sånn nå i flere uker.
Noen dager er det mindre enn andre da.
Har fått ganske høyt bt nå og ekstremt med vann i beina samt hodepine, men ingen proteiner i urinen, så de mener det ikke er SF da. Så må oftere inn å sjekkes nå.

Tenker at jeg er superklar for fødsel, men spørsmålet er jo om jeg faktisk er det da :p hehe.
 
Det er masse murringer og menssmerter stort sett hele tiden, og det har jo vært sånn nå i flere uker.
Noen dager er det mindre enn andre da.
Har fått ganske høyt bt nå og ekstremt med vann i beina samt hodepine, men ingen proteiner i urinen, så de mener det ikke er SF da. Så må oftere inn å sjekkes nå.

Tenker at jeg er superklar for fødsel, men spørsmålet er jo om jeg faktisk er det da :p hehe.

Uff, fortsatt ganske likt som her.. Men jeg har heldigvis veldig lite vann i kroppen, og er veldig sprek fortsatt. Lite plager bortsett fra smerter og murringer osv:)
Jeg tenker det samme ang fødsel.. Men vi må vel være klare nå?:p kan ikke skjønne annet enn at vi snart har full åpning og mamma
 
Hehe. Fikk noen av de samme svarene når jeg ringte.. :p Får håpe at det enter skjer noe nå, eller at det roer seg. 12 dager til termin nå... Holder samboer hjemme fra jobb i dag (han sover og samler energi, hehe), men sender ham tilbake i morgen hvis det ikke skjer noe mer. Har ikke fått sjekket noe åpning ennå, så aner ikke hvordan det ligger an der.
Har booket inn 2 besøk i dag, og litt usikker ennå på om jeg skal avlyse og alarmere hele familien (de blir lett hysteriske, og vil helst slippe det :p), eller om jeg bare skal satse på at det går greit.

Da var det jo virkelig i gang hos deg da:)
Gratulerer så mye :)
Håper vi andre følger fort etter.
 
Nei har du sett! Nå ble jeg mesunnelig! Håper det er vår tur snart..! Gratulerer så mye!
Babyen kom faktisk i går ettermiddag. Kunne ikke skjønne at det skulle være så vondt i opptil 4 uker til, samtidig som alle jeg snakket med mente at det ikke var noe på gang. Rakk akkurat å komme meg til Ullevål før ettermiddagsrushet begynte, og fødte ca 1 time etter at vi hadde kommet frem. Gikk med rier 17 timer før jeg fødte, men de var ikke like regelmessige som alle skal ha det til... derfor var jeg i tvil. Den siste timen før vi dro på sykehuset var det rie hvert 3 minutt. Det kom veldig brått på. På føden mente de at jeg burde ha kommer før. Rakk ikke noe bedøvelse. Heldigvis så gikk det bra :)
 
Hadde btw åpning på 7 cm når vi kom til sykehuset, og det ble ikke noe middagsbesøk. Det som avgjorde at vi reiste på sykehuset var at vannet heldigvis gikk. Så da ringte jeg og fikk beskjed om å komme innen kl 20. Kl. 15.30 var vi på sykehuset. Da ringte jeg fra bilen når vi var på vei og sa at vi kom...
 
Back
Topp