Noe på gang?

Må si at jeg håper fødselen starter med at vannet går. Da er det liksom ingen tvil :p

Haha! Så nettopp at du hadde skrevet. Så spennende tid. Jeg har termin 9. men har ikke merket noe spesielt enda og jeg tror ikke babyen har festet seg enda. Føler som det er en god del press på blæra (trodde det var UVI, men sjekket hos legen og det var det ikke). Håper at det er Den Lille som fester seg. Tihi! Som sagt, en veldig spennende tid. Håper alt står bra til med deg og at du får sovet godt, slappet av og samlet krefter til den store dagen. ;)
 
Haha! Så nettopp at du hadde skrevet. Så spennende tid. Jeg har termin 9. men har ikke merket noe spesielt enda og jeg tror ikke babyen har festet seg enda. Føler som det er en god del press på blæra (trodde det var UVI, men sjekket hos legen og det var det ikke). Håper at det er Den Lille som fester seg. Tihi! Som sagt, en veldig spennende tid. Håper alt står bra til med deg og at du får sovet godt, slappet av og samlet krefter til den store dagen. ;)

Takk :)
Jeg våkner hele tiden på nettene og må liksom sjekke om det er vått eller kjenne om det var smerter som vekket meg :eek: litt slitsomt, men er nok helt normalt.
Når hodet var festet her (uke 34) kjente jeg fort at det var kraftigere nedpress og stikking inni skjeden.

Er en helt utrolig spennende tid :)
Gleder meg masse til å få se lille jenta vår. Tenker at all smerte er positiv smerte som et skritt på veien mot å få treffe henne :)
 
Har i ettermiddag kjent veldig til nedpress..gjør vondt å gå og må tisse ofte. Er utrolig trøtt,vondt i rygg og magen blir hard. Kjenner kraftige kynnere.. kjennes ut som om jeg har magevondt,brenner liksom litt...
Er jo 10år siden sist jeg var gravid,husker ikke dette :p
Er det modningrier tro?
 
Det har vært litt av og på de siste dagene.
Jeg kjenner en del smerte nederst i magen og i ryggen. Jm sier at det er kroppen som gjør seg klar. :)
Har fått veldig mye vann i beina, så må prøve å sitte med dem høyt så ofte jeg kan.

Ja, håper du blir bedre før fødselen starter. Kan ikke være noe godt å gå igjennom det når man er forkjøla :eek:

Så spennende :) Virker som vi har det ganske likt, så blir artig å se hvem som får først :) Nå har jeg nesten mistet heltt troen på at det kommer noe før tiden i det hele tatt :p Men tenker som jordmoren din.. :) Jeg har også fått økt med vann i kroppen, rundt i ansiktet og måtte ta av ringen for noen dager siden.. Ingen slimpropp som har gått her da :)
 
Har i ettermiddag kjent veldig til nedpress..gjør vondt å gå og må tisse ofte. Er utrolig trøtt,vondt i rygg og magen blir hard. Kjenner kraftige kynnere.. kjennes ut som om jeg har magevondt,brenner liksom litt...
Er jo 10år siden sist jeg var gravid,husker ikke dette :p
Er det modningrier tro?

Det minner om det samme som meg.
Vil anta det er modning ja :)
 
Så spennende :) Virker som vi har det ganske likt, så blir artig å se hvem som får først :) Nå har jeg nesten mistet heltt troen på at det kommer noe før tiden i det hele tatt :p Men tenker som jordmoren din.. :) Jeg har også fått økt med vann i kroppen, rundt i ansiktet og måtte ta av ringen for noen dager siden.. Ingen slimpropp som har gått her da :)

Ja, blir moro å se hvem av oss som får når. Hadde vært stilig om vi fikk samme dag :p
Jeg har heldigvis ikke fått vann i ansiktet. Men ringene har hengt i kjede rundt halsen siden uke 28 :p hehe
 
Vært hos jordmor i dag. Er i full modning. Hun sier det kan fortsatt ta tid men hun tror ikke det. Hun kan ikke kjenne livmorhalsen min lengre og gutten ligger så langt nede som mulig,, nå er det bare å vente.
 
Vært hos jordmor i dag. Er i full modning. Hun sier det kan fortsatt ta tid men hun tror ikke det. Hun kan ikke kjenne livmorhalsen min lengre og gutten ligger så langt nede som mulig,, nå er det bare å vente.

Åå så spennende :) :)
 
:eek:
3 kraftige "maserier" med bare noen minutter i mellom. Også full stopp :eek:
Ååå så irriterende :(
 
:eek:
3 kraftige "maserier" med bare noen minutter i mellom. Også full stopp :eek:
Ååå så irriterende :(

Æsj! Her har det også tatt seg opp igjen litt. Hadde fryktelig vondt igjen inatt, og er i skikkelig elendig form idag sånn generelt.. Mensmurringer av og på.. 36+6 idag. Nå er jeg klar for å få det overstått.. Men når disse verste maseriene står på så tenker jeg "dette greier jeg aldri". Fy så vondt det gjør! :O
 
I ettermiddag hadde jeg til og med litt blødning :eek:
Ble litt usikker så ringte føden. Men det var helt normalt.
Masse murringer og masse liv også. Så får bare se hva natten bringer :p
 
I ettermiddag hadde jeg til og med litt blødning :eek:
Ble litt usikker så ringte føden. Men det var helt normalt.
Masse murringer og masse liv også. Så får bare se hva natten bringer :p

Oioioi, så spennende :D Du blir garantert før meg!
 
Så da har du ikke noe å sammenligne med heller (ikke jeg heller). Kanskje du har spurt mamman din om hvordan hennes fødsler startet?

Nei, jeg har ikke det. Hadde vært greit å være helt sikker på om noe var på gang, men må nok bare vente å se. Vet i alle fall at jeg er moden da.
Siste fødselen til mamma var meg for snart 30 år siden.
Og Da var alt annerledes (får jeg høre hele tiden :p ) hehe.
Men jeg kom da 17 dager før tiden og det startet med at vannet gikk :p (jeg var hennes nr 4)
 
Back
Topp