Noe du liker ekstra godt?

Honningmelon, grønt eple og et fint rundstykke uten noe på er stort sett det jeg får i meg om dagen
 
Ingen cravings, men friskpresset appelsinjuice er det som frister mest når kvalmen står på
 
Forrige svangerskap spiste jeg enorme mengder is... det hjalp mot halsbrannen :hilarious: en sånn stor boks varte i tre dager... håper jeg får en sunnere craving denne gangen :wacky:
 
Å få fred :laughing001 Eneste jeg virkelig verdsetter og virkelig trenger for øyeblikket er fred og ro. Takler veldig dårlig mas, klaging og forventninger. Da er det fint med 3 tenåringer og en mann som trykker på alle knapper han kan. Humørsvingninger sa du? Jeg er normalt verdens roligste og tålmodigste menneske.
Haha samme her.
 
Å få fred :laughing001 Eneste jeg virkelig verdsetter og virkelig trenger for øyeblikket er fred og ro. Takler veldig dårlig mas, klaging og forventninger. Da er det fint med 3 tenåringer og en mann som trykker på alle knapper han kan. Humørsvingninger sa du? Jeg er normalt verdens roligste og tålmodigste menneske.
Kjenner igjen den. Holdt på å rable for meg da en på jobb sendte sure blikk og gned seg i øynene, fordi hun ikke tåler skinnet fra strikkepinnene mine Selv om hun satt med flaske med blank kork
 
Gleder meg til nektarin-sesongen kommer. Jeg har så lyst på nektariner. Og eplejuice med isbiter, men jeg kan ikke drikke eplejuice pga svangerskapsdiabetes!
 
Har ingen sånne skikkelige dillaer enn så lenge, men grønne, sprø druer går ned på høykant! Spesielt med gelepulver på, lar de ligge en times tid i fryseren, NAM.
Hahaha, med gelepulver. Hvordan kom du på dét? xD Er første gang jeg har hat og diller i en graviditet, så det er litt gøy.
 
Hahaha, med gelepulver. Hvordan kom du på dét? xD Er første gang jeg har hat og diller i en graviditet, så det er litt gøy.
Det var veldig populært for en stund siden husker jeg, så masse videoer over alt av folk som spiste det. Og så våkna jeg her en dag og bare DET MÅ JEG HA! :knegg: Haha ja, det er jo gøy at hormonene og kroppen holder på sånn!
 
Det var veldig populært for en stund siden husker jeg, så masse videoer over alt av folk som spiste det. Og så våkna jeg her en dag og bare DET MÅ JEG HA! :knegg: Haha ja, det er jo gøy at hormonene og kroppen holder på sånn!
Jeg hadde det sånn med saftis her en dag :hilarious:
 
  • Liker
Reactions: K89
Og der kom en glemt cravings fra forrige svangerskap, jordbærmelk
Skulle ønske den fantes uten tilsatt sukker :shifty: Var fristet til å kjøpe jordbærmelk(Litago) her om dagen!
 
Back
Topp