Noe du liker ekstra godt?

tulips

Forumet er livet
Himmelbarn
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Septemberskattene 2023
Desemberskattene 2024
Er det noe du liker ekstra godt nå som gravid?

Jeg synes det er sååå digg å legge seg i kald seng, med kald dyne mellom beina, og dra beina opp og ned etter dyna :hilarious:

Foreløpig ikke noe cravings etter mat, men det frister med kald oppskåret frukt som melon, mango og ananas. Men jeg orker ikke å dele det opp selv, så har ikke kjøpt det. Skulle ønske det var ferdig oppskåret i butikken :shifty:
 
Er det noe du liker ekstra godt nå som gravid?

Jeg synes det er sååå digg å legge seg i kald seng, med kald dyne mellom beina, og dra beina opp og ned etter dyna :hilarious:

Foreløpig ikke noe cravings etter mat, men det frister med kald oppskåret frukt som melon, mango og ananas. Men jeg orker ikke å dele det opp selv, så har ikke kjøpt det. Skulle ønske det var ferdig oppskåret i butikken :shifty:
Kjøp ananas på boks, i ring eller biter, de er også gode, og du får forskjellig oppskåret frukt på meny vet jeg i boks med vannmelon, eller druer, epler osv , og vet spar selger oppskjært vannmelon i skiver, og gul melon, tror meny har det å :)

Men med mango vet jeg ikke, grunnen jeg nevner dette er fordi jeg har cravings på frukt laughing6
 
Å få fred :laughing001 Eneste jeg virkelig verdsetter og virkelig trenger for øyeblikket er fred og ro. Takler veldig dårlig mas, klaging og forventninger. Da er det fint med 3 tenåringer og en mann som trykker på alle knapper han kan. Humørsvingninger sa du? Jeg er normalt verdens roligste og tålmodigste menneske.
 
Jeg har de siste dagene hatt et veldig sug etter tomater. Altså, jeg liker alltid tomater, men jeg pleier ikke å gidde å ha bare tomat på brødskiva egentlig. Men det er det eneste jeg har hatt lyst på. Blir vel gjennomskua på jobb snart :dead:
 
Appelsinjuice :) Begynnte med det ca 6 dpo og helt avhengig av å ha det i kjøleskapet. Jeg har ellers drukket det et par ganger i året:p
 
Grønne druer som er skylt i vann, putter de i en boks og strør over gelépulver med bringebærsmak. Har de i fryseren i 1-2 timer. BESTE jeg vet og ekstra digg nå! Levde på grønne druer første trimester sist gang:hungry:
 
Jeg har de siste dagene hatt et veldig sug etter tomater. Altså, jeg liker alltid tomater, men jeg pleier ikke å gidde å ha bare tomat på brødskiva egentlig. Men det er det eneste jeg har hatt lyst på. Blir vel gjennomskua på jobb snart :dead:
Du må prøve tomat med sort pepper på ♥️♥️♥️
 
Forrige gong når eg var gravid, så var saltsild snopet noko eg virkelig tenkte mykje på og eg spiste jo litt, men så det dette med lakris og mengder då:rolleyes: Her om dagen kom samme lyst tilbake!!:bored: Kunne det ikkje vore noko anna liksom:hilarious: Kjøper jo aldri saltsild.
 
Jeg elsker lakris. Nå kan jeg ikke spise lakris og da vil jeg selvfølgelig ha det :hilarious: Hele tiden!!
Klarte å avstå helt forrige svangerskap og satser på det denne gangen også. Men i likhet med forrige så ender jeg ubevisst opp som melondronningen. Mannen som påpekte det når jeg kom hjem med en gigantisk vannmelon igår. Så det kan jo være min craving siden det går igjen i begge
 
Forrige gong når eg var gravid, så var saltsild snopet noko eg virkelig tenkte mykje på og eg spiste jo litt, men så det dette med lakris og mengder då:rolleyes: Her om dagen kom samme lyst tilbake!!:bored: Kunne det ikkje vore noko anna liksom:hilarious: Kjøper jo aldri saltsild.
Hahha så nettopp at du også er sugen på lakris!! Godt å ikke være alene om det :hilarious:
 
Forrige gong når eg var gravid, så var saltsild snopet noko eg virkelig tenkte mykje på og eg spiste jo litt, men så det dette med lakris og mengder då:rolleyes: Her om dagen kom samme lyst tilbake!!:bored: Kunne det ikkje vore noko anna liksom:hilarious: Kjøper jo aldri saltsild.
Denne har jeg og hatt :hilarious: Men nå begynner jeg å bli så kvalm av alt som går inn i munnen :hungover:
 
Forrige svangerskap hadde eg fullstendig hangup på first price hvitløksbaguetter og sjokomelk.. foreløpig har eg kje hatt noenting annet enn at eg har lyst på krydderkake.. kje sånn MÅ ha men VIL ha..
 
Kjøp ananas på boks, i ring eller biter, de er også gode, og du får forskjellig oppskåret frukt på meny vet jeg i boks med vannmelon, eller druer, epler osv , og vet spar selger oppskjært vannmelon i skiver, og gul melon, tror meny har det å :)

Men med mango vet jeg ikke, grunnen jeg nevner dette er fordi jeg har cravings på frukt laughing6
Ananas på boks frister ikke :p Vi har dessverre ingen Meny-butikker i området her, men Spar har vi :)
 
Har ingen spesiell craving foreløpig. Men sist var jeg helt besatt av avocado med salt og sitron:happy: det har jeg faktisk ikke spist siden. Og sjokolade litago gikk også ned på høykant.
 
Back
Topp