Neste milepæl?

Frk.M

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
♡Julekulene 2021♡
Hva er din neste milepæl (etter 12 uker)?
Har personlig satt opp 14+0, da kommer 2. Trimester!
Venter på innkalling til Oul! Og deretter uke 20! Da er vi halveis :smiley-bounce016
 
Min neste etter 12 uker er nok uke 20 [emoji4]
 
Hehe!:p Jeg tror jeg har vært så fokusert på de nærmeste milepælene (uke 12, TUL, time til jordmor og OUL) at jeg ikke har satt opp noen milepæler før fødsel etter det!:wideyed::hilarious::D:p:hilarious:
Kanskje på tide å tenke nytt rundt det:p
 
Det e nok uke 18 da vi skal på oul, se at alt er som det skal være[emoji173]
 
Teller ned til OUL, men det er mest for å få tiden til å gå. Men min neste milepæl er uke 24 og legen vil prøve å redde den lille om fødselen skulle starte [emoji4]
 
Teller ned til OUL, men det er mest for å få tiden til å gå. Men min neste milepæl er uke 24 og legen vil prøve å redde den lille om fødselen skulle starte [emoji4]
Ganske enig i at 24 egentlig er neste milepæl, men det et så lenge til så må dele det opp litt, ja [emoji4]
 
Ganske enig i at 24 egentlig er neste milepæl, men det et så lenge til så må dele det opp litt, ja [emoji4]
Ja[emoji4] teller ned til andre dager for å ikke føle det er en hel evighet til.
 
Er ikke kommer til uke 12 enda :p
Men min neste milepæl er uke 10 (mandag), for da kan jeg endelig slutte på medisinene jeg går på (prøverør).
 
Tenker som stallkjærringa. Først oul, så uke 24 men mest for å ha noe å fokusere på.

Prøver å ordne sånn at timer hos lege havner sånn ca midt i det hele, så det alltid er noe nært å se frem til ;)
 
Neste milepæl er uke 12, og TUL i uke 14. Og etter det så er det vel OUL og uke 20[emoji85]
 
Først uke 12, så UL i uke 14, så UL, så OUL uke 18 :) Viktig med mange små milepæler!
 
Første milepæl er jo uke 12. Deretter blir det vell oul [emoji106] Så har jeg ikke satt opp så mange milepæler egentlig. Kjenner allerede at det skal bli godt å få dette overstått [emoji28] Det passer meg ikke spesielt godt å være gravid har jeg funnet ut. Håper de neste ukene og andre trimester blir bedre. Og at bekkenløysninga ikke kommer like fort denne gang som sist. DA skal jeg være veldig fornøyd!! [emoji106]
 
Uke 13, for da er jeg ferdig med den ekle Crinonen og i gang med andre trimester.
Ultralyd i uke 19, og så uke 24, for da er det i gang med kontroller annenhver uke igjen, og nedtellingen starter.
Ååå, så lenge det er til mai! :p
 
Første er tul og uke 12 samme uke, så neste blir vel da oul og så uke 20/24
 
Uke 13, for da er jeg ferdig med den ekle Crinonen og i gang med andre trimester.
Ultralyd i uke 19, og så uke 24, for da er det i gang med kontroller annenhver uke igjen, og nedtellingen starter.
Ååå, så lenge det er til mai! :p
Hva er crinon? Hilsen uvitende!:wacky:
 
Hva er crinon? Hilsen uvitende!:wacky:
Progesterontilskudd. Tror alle med prøverørsbehandling får det. Jeg fikk det for å se om det kunne hindre spontanaborter. Ettersom det gikk bra sist torde jeg ikke annet enn å følge samme oppskrift nå.
 
Back
Topp