Neste milepæl?

Min neste milepæl er fortsatt uke 12 her [emoji5] Så blir det første legetime i uke 13. Gleder meg til jeg får dato på oul, da blir det en dato å glede seg til [emoji1]
 
Progesterontilskudd. Tror alle med prøverørsbehandling får det. Jeg fikk det for å se om det kunne hindre spontanaborter. Ettersom det gikk bra sist torde jeg ikke annet enn å følge samme oppskrift nå.
Ahh, skjønner, da er jeg med!:) Takk for svar;) Skjønner at man ønsker å fortsette med noe man opplever har hatt god effekt tidligere! Krysser fingre for at det funker som det skal og gjør susen denne gangen og da:)❤️
 
Ahh, skjønner, da er jeg med!:) Takk for svar;) Skjønner at man ønsker å fortsette med noe man opplever har hatt god effekt tidligere! Krysser fingre for at det funker som det skal og gjør susen denne gangen og da:)❤️
Ser ut som det gjør det, ja ;)
Takk!
 
Min neste milepæl er uke 12 som er på søndag [emoji4]. Så tenker jeg neste milepæl blir legetimen som er 13+2 og når han han sendt henvisning til oul så tenker jeg det blir neste milepæl [emoji4]
 
Min neste milepæl er neste onsdag, for da skal jeg på ny ultralyd på sykehuset.

Så 3 dager senere skal jeg på ultralyd og fosterdiagnose.
 
Første milepæl blir vel kanskje i morgen (12 uker) selv om jeg følte denne egenttlig var nådd i går da jeg fikk smugtitte på en liten og fin baby i magen, samt fikk bekreftelse på at alt så normalt og fint ut :)

Neste lille milepær blir vel andre trimester, men en stor milepæl som foreløpig ikke har dato må være å kjenne liv. Når de små sparkene begynner å komme får en en helt annen trygghet og bekreftelse rundt at den lille har det fint i magen. Håper denne kommer før OUL 8. mai (som selvsagt er en stor milepæl)
 
Back
Topp