Nedtelling til TUL

Min 2. TUL i morgen ... Er da 7+5. Har vært ganske så optimistisk de siste ukene, men nå kommer de svarte tankene snikende :nailbiting: Gruer, og gleder meg til å få det overstått.
For min del vil det bli mange UL fremover pga alder (hvis alt er bra i morgen da :p). Jeg regner med jeg vil sitte med en lignende følelse før hver eneste ... :rolleyes:
 
Takk[emoji4] gruer meg veldig.. håper sååå å se et bankende hjerte så jeg kan puste litt ut.. før jeg bekymrer meg om neste kontroll[emoji87]
Jeg skjønner deg så utrolig godt:) håper du kommer fra timen med ett smil om munnen å varme i hjertet å tenker " dette var jo ikke noe å grue seg til" :)
 
Ferdig på TUL, og fikk se et nydelig bankende hjerte [emoji173] siden det var ivf var de litt usikre på hvordan de skulle beregne hvor langt på vei jeg er, men de landet på "rundt 8 uker" [emoji23] er 8+3, så det stemmer godt.
 
Jeg fikk time til TUL på SSK 9.april, da er jeg 9+1.
Synes det var litt sent mtp at morkakeprøve kan tas i uke 11 og at vi må til Oslo for det, men jeg ringte i dag og de sa det skulle gå bra.
Det blir vel forhåpentligvis litt å se da, når jeg er så langt på vei! :Heartred

Så til nedtellingen.. da blir det 18 dager igjen :cool:
 
Var i dag, og fikk se noe som var positivt, men livmoren min er bakovervendt, så han trodde jeg var kortere på vei enn antatt. Skal tilbake neste uke for ul, han håpet å se mer da.
Regner med at mannen blir med neste uke. :)
 
Vi har vært i dag, og alt så fint ut[emoji1] Ble satt én dag fram, og er da 8+1 i dag. Er veldig lettet, men det er fremdeles litt uvirkelig å tenke på at det er en liten bønne på 1,7 cm med et bankende hjerte der inne!
Nå gleder vi oss veldig til å dele nyheten med familien til helgen[emoji173]️
Så hærlig [emoji307]
Var i dag, og fikk se noe som var positivt, men livmoren min er bakovervendt, så han trodde jeg var kortere på vei enn antatt. Skal tilbake neste uke for ul, han håpet å se mer da.
Regner med at mannen blir med neste uke. :)
Så bra [emoji169]
Ferdig på TUL, og fikk se et nydelig bankende hjerte [emoji173] siden det var ivf var de litt usikre på hvordan de skulle beregne hvor langt på vei jeg er, men de landet på "rundt 8 uker" [emoji23] er 8+3, så det stemmer godt.
For en fin torsdag [emoji172]
 
Var hos legen i dag, 7+2. Fikk en ultralydtitt. Fikk se et bankende hjerte :Heartbigred Utrolig deilig følelse. Legen ville skyve meg frem til 8+1 grunnet menstermin, men jeg sa jeg har lang syklus og sein eggløsning, men det tar de ikke hensyn til. Så hun flyttet meg frem til 7+6 på papiret. Tenker min beregning er mest rett, så forholder meg til den tror jeg. Skal tilbake i uke 12 for ny ultralydtitt. Gleder meg! :D
 
Det gikk kjempe bra[emoji4]et bittelite hjertet som slo[emoji7] jeg er 6+4 og nå sa han faren for abort var under 5%! Så nå puster jeg litt mer ut[emoji87]
Åååh. Så fantastisk å høre [emoji7][emoji7][emoji178][emoji178] såå Glad for deg [emoji16][emoji16]
 
Jeg var på UL da jeg var 7+2, og fosteret var da 0,85 cm. I følge gynekologen var dette litt mindre enn det skulle vere på dette tidspunktet, tror det skulle være 0,9 cm ved 7+0. Vet at jeg var 7+2 pga. IVF. Gynekologen sa det var normalt at fosteret var litt mindre enn «normalen», og at dette mest sannsynlig kom til å gå helt fint. Men det eneste jeg har tenkt på siden UL er at fosteret var litt mindre enn normal. Noen som har opplevd det samme? Jeg burde være glad, men er mest bekymret.
 
Back
Topp