Nedtelling til TUL

Spurv

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2018
Tenker at det kan være gøy med nedtelling til TUL.
Jeg vet foreløpig ikke når jeg skal, men tiden går uansett altfor sakte.

Skriv hvor mange dager til TUL, og oppdater gjerne underveis :) Spennende å følge hverandre :)
 
Vi skal på TUL fredag 23/3. Da er jeg 6+5. Grugleder meg. Sist gikk det galt- så er veldig redd for at det skal gjøre det igjen, og det er derfor jeg får TUL hos legen såpass tidlig nå. Har også bestilt en privat i uke 12+5 (4/5).
Håper virkelig alt går som det skal denne gangen! ❤
 
Vi skal på TUL fredag 23/3. Da er jeg 6+5. Grugleder meg. Sist gikk det galt- så er veldig redd for at det skal gjøre det igjen, og det er derfor jeg får TUL hos legen såpass tidlig nå. Har også bestilt en privat i uke 12+5 (4/5).
Håper virkelig alt går som det skal denne gangen! ❤

23/3 ja :) Ikke så lenge til. 11 dager. Sånn passe misunnelig.
Vi er mange som har mistet her inne har jeg sett :) Skal se det går veien for oss alle denne gang :)

Klem
 
10 dager til legetime og hun vil forhåpentligvis bruke ultralydapparatet for å ta en titt :)
 
22 dager til neste UL, er da 8+5
 
Vi skal på TUL fredag 23/3. Da er jeg 6+5. Grugleder meg. Sist gikk det galt- så er veldig redd for at det skal gjøre det igjen, og det er derfor jeg får TUL hos legen såpass tidlig nå. Har også bestilt en privat i uke 12+5 (4/5).
Håper virkelig alt går som det skal denne gangen! [emoji173]
Har TUL selv den dagen! Da er jeg 6+4, omtrent det eneste jeg tenker på!
 
4 dager til. Fredag. Da er jeg ca 5+3.
 
Gleder meg til å se de små eggene deres [emoji173] selv venter jeg til OUL.
 
Har TUL selv den dagen! Da er jeg 6+4, omtrent det eneste jeg tenker på!

Så spennende at vi skal samme dag
Det er da bare en dag som skiller oss per nå - selv om det kan endre seg etter den timen selvfølgelig!

Gleder og gruer meg på en gang :eek:
 
Så spennende at vi skal samme dag
Det er da bare en dag som skiller oss per nå - selv om det kan endre seg etter den timen selvfølgelig!

Gleder og gruer meg på en gang :eek:
Min termin er nesten satt i stein, er ivf-baby [emoji173]
 
9 dager til jeg skal på tidlig UL. Da er jeg 6+4
 
Jeg har bestilt privat TUL på fredag, da er jeg 7+3. Vurderer å flytte den frem til onsdag, jeg blir helt sprø! ;-)
 
Jeg skal på tidlig ultralyd uke 14(altså uken etter påske som er uke 14). Da er jeg ca 8 uker på vei.

Grugleder meg. Vi har slitt med å bli gravid både med denne og med nr 1. Blitt gravid med hjelp av hormonkur.

Har en spontan abort i fjor, så kjenner jeg er redd. Redd for å bli for glad og få for store forhåpninger, for det er så sårt når man mister.

Men krysser alt som krysses kan, at denne gangen går det [emoji173]️[emoji173]️
 
Skal imorgen :happy: trooor jeg da er 7+0, men det er derfor jeg skal på ultralyd, for å finne det ut :happy:
 
Fikk brev i dag om time 28/3, herlighet som vi gleder oss[emoji7] da er vi i uke 9+0.
 
Ut å sjekke postkassen nå :) Kanskje jeg har fått innkalling til TUL o_O
 
Back
Topp