Nedtelling til TUL

Hvor mye betaler dere for TUL ?
 
Var hos legen i dag, å hun ville se om hun fant noe. Var ikke så mye å se, men ble satt til 5+2 og fikk ny TUL 21.02 da er jeg 10+3[emoji177] Håper på å se mer da[emoji7]
d909aa3036b0989cd317cf09280bf5e8.heic
 
Var hos legen i dag, å hun ville se om hun fant noe. Var ikke så mye å se, men ble satt til 5+2 og fikk ny TUL 21.02 da er jeg 10+3[emoji177] Håper på å se mer da[emoji7]
d909aa3036b0989cd317cf09280bf5e8.heic

Så hun ingenting annet enn fostersekken? Denne ser veldig lik ut som min, bortsett fra at jeg hadde noen skygger inni også, og da snakket de om tomt egg?! Hmm.. Kanskje det ikke er noe feilene spiren likevel da [emoji7][emoji173]️
 
10 dager! Fikk innkallelse idag uten å ha bedd om time engang.
 
Last edited:
Så hun ingenting annet enn fostersekken? Denne ser veldig lik ut som min, bortsett fra at jeg hadde noen skygger inni også, og da snakket de om tomt egg?! Hmm.. Kanskje det ikke er noe feilene spiren likevel da [emoji7][emoji173]️

Nå ble jeg stressa her, tomt egg?[emoji15] Hva skjer da? De sa de så et eller innimellom, men var litt sjokka, så fikk ikke med meg hva de sa. Skulle til legen for å bli sykmeldt i dag, å endte med ul og 3 leger som ville se[emoji85] Håper alt er bra med lille spire..
 
Vi betalte 900kr for TUL igår, vanlig 2D på 30min. Vi skal også på TUL i uke 12-13 et annet sted, men da er det med 3D og full sjekk om alt er bra og mulig å se kjønn. Betaler 1800kr for det.

Hvor er det du gjør det i uke 12-13 da? Lurer på om jeg skal bestille meg time rundt da, klarer ikke vente 10 uker til på OUL [emoji4][emoji4]
 
Nå ble jeg stressa her, tomt egg?[emoji15] Hva skjer da? De sa de så et eller innimellom, men var litt sjokka, så fikk ikke med meg hva de sa. Skulle til legen for å bli sykmeldt i dag, å endte med ul og 3 leger som ville se[emoji85] Håper alt er bra med lille spire..

Beklager om jeg stresset deg. Var absolutt ikke meningen.

Jeg har også hatt 3 leger på mine TUL, og 1 av de snakket om tomt egg. Siden hulen ser ganske tom ut, kaller de det for BO, blighted ovum.

Men det trenger slettes ikke å være det i det hele tatt. Vi må bare ha TUL hver uke for å se vekst osv. Skal neste mandag, cant wait!!! Er så spent. Grugleder meg. Er redd for at det virkelig er BO.

Legene så også noe på meg, og overlegen sa hun så yolk sac, så vi mister ikke håpet enda.

Det har skjedd mange ganger at det ser tomt ut, men så dukker det opp foster i uke 8 isj.
Leste masse på nettet om dette. Så mange flotte og beroligende historier [emoji6]

Masse lykke til! Sikkert null grunn til bekymringer [emoji173]️
 
Nå ble jeg stressa her, tomt egg?[emoji15] Hva skjer da? De sa de så et eller innimellom, men var litt sjokka, så fikk ikke med meg hva de sa. Skulle til legen for å bli sykmeldt i dag, å endte med ul og 3 leger som ville se[emoji85] Håper alt er bra med lille spire..

f6dc56d924fa8811ce35aa533ab5f1d5.png
6a213d74e168f8d38d8eccf7b25507cb.png


[emoji5][emoji5]
 
Back
Topp