Nedtelling til TUL

Nå ble jeg stressa her, tomt egg?[emoji15] Hva skjer da? De sa de så et eller innimellom, men var litt sjokka, så fikk ikke med meg hva de sa. Skulle til legen for å bli sykmeldt i dag, å endte med ul og 3 leger som ville se[emoji85] Håper alt er bra med lille spire..

5+2 er det helt etter boka som din ultralyd var. Er ikke før i uke 6 at man forventer å se fetal pole osv. Tror du skal puste dypt! [emoji813]️
 
Hvor er det du gjør det i uke 12-13 da? Lurer på om jeg skal bestille meg time rundt da, klarer ikke vente 10 uker til på OUL [emoji4][emoji4]
Da skal vi til Spesialistsenteret for kvinner på Jessheim, vært hos han før og han er veldig flink! Det var veldig betryggende sist gang med barn nr 2 [emoji5]
 
Har ikke fått time før om 18 dager ☹️ Dagene går utrolig sakte.
 
20dager igjen :nailbiting:åååå lenge til... Da er jeg ca 9+3. Håper å se antall foster og
 
19 dager igjen!! Skikkelig spent!!!
 
Lenge til min TUL, har bestilt time når jeg er 12+3, som er 28. februar. Vurderer å flytte timen nærmere, utålmodig [emoji28]
 
Åja sånn, begynte å lure nu [emoji23]

Ja, hadde vært litt merkeli om æ sku betalt på sykehuset. Har ikke vært i kontakt med lege/jordmor eller nå sånn enda heller så har ikke hatt mulighet til å spørre om henvisning der. Men bestiller time til lege når æ har vært på UL:p
 
Ja, hadde vært litt merkeli om æ sku betalt på sykehuset. Har ikke vært i kontakt med lege/jordmor eller nå sånn enda heller så har ikke hatt mulighet til å spørre om henvisning der. Men bestiller time til lege når æ har vært på UL:p
Min lege henviste mæ uten at æ trengte å spørre til TUL [emoji4]
 
Min lege henviste mæ uten at æ trengte å spørre til TUL [emoji4]

Såpass ja:) det va nu en grei lege! Bra at du får tul da! Æ gleder mæ veldig til tul, aldri vært på nåkka som helst UL før. Håper bare alt e bra der inne ❤️
 
Såpass ja:) det va nu en grei lege! Bra at du får tul da! Æ gleder mæ veldig til tul, aldri vært på nåkka som helst UL før. Håper bare alt e bra der inne [emoji173]️
Har vært med begge de 2 andre ungan, man e veldig urolig før man skal inn dit, men så får man se at alt e i orden å da slapper man av [emoji4]
 
Har vært med begge de 2 andre ungan, man e veldig urolig før man skal inn dit, men så får man se at alt e i orden å da slapper man av [emoji4]

Æ kommer til å være dritnærvøs før æ ska inn! :wideyed:Kjenner æ får ondt i magen bare æ tenker på det nu:hilarious:
 
Back
Topp