Nedtelling til termin❤️

9 dager! Men da jeg var på tilvekstkontroll på fredag hadde jeg 2 cm åpning (men ikke avflatet livmormunn), svake rier og lite fostervann. Riene har tatt seg opp i intensitet, vært regelmessige for så å dabbe helt av - og så begynne på igjen siden da. Har time til kontroll på sykehuset i morgen tidlig og har fått beskjed om at jeg sa mest sannsynlig blir lagt inn for induksjon pga lite fostervann. Hvis ikke disse riene har gjort sitt innen da, da! Spennende tider her altså! :eek:
Ble lagt inn 2 ganger forrige uke pg rier som plutselig stoppet. 3 cm åpning og nesten ikke noe tapp igjen. Rier så sterke at jeg ble tvunget ned på alle 4.. etter å holdt på fra 19.00 så stoppet alt opp igjen 03. det er nå 3 dager siden og enda ingen bebis.
 
Ble lagt inn 2 ganger forrige uke pg rier som plutselig stoppet. 3 cm åpning og nesten ikke noe tapp igjen. Rier så sterke at jeg ble tvunget ned på alle 4.. etter å holdt på fra 19.00 så stoppet alt opp igjen 03. det er nå 3 dager siden og enda ingen bebis.
Å, så frustrerende og slitsomt! Håper virkelig det løsner for deg snart så du får møte bebis :Heartpink
 
30, 1 mnd til termin idag❤️
 
Back
Topp