Nedtelling OUL :D

Oul i morgen kl 13! Har hatt så mye mareritt om ul den siste uka! Gruer meg helt ekstremt!!! Er livredd for at noe er galt med gullet mitt :( kjenner spark daglig og hjertet høres veldig fint ut hos jordmor. Må bare krysse alt som kan krysses for morgendagen!!
Det går nok veldig fint :-*
 
Oul i morgen kl 13! Har hatt så mye mareritt om ul den siste uka! Gruer meg helt ekstremt!!! Er livredd for at noe er galt med gullet mitt :( kjenner spark daglig og hjertet høres veldig fint ut hos jordmor. Må bare krysse alt som kan krysses for morgendagen!!
Samme her! Krysser fingrene for oss begge i morgen ❤️
 
3 dager igjen!
 
Imorgen er det endelig UL! :D
Jeg gruer meg ikke så mye, bare gleder meg :) man tror jo ikke at det er noe galt..... :( ....så jeg håper jeg ikke får en kalddusj på kontrollen imorgen :eek:
Lykke til dere andre som også har imorgen! :)
 
Imorgen er det endelig UL! :D
Jeg gruer meg ikke så mye, bare gleder meg :) man tror jo ikke at det er noe galt..... :( ....så jeg håper jeg ikke får en kalddusj på kontrollen imorgen :eek:
Lykke til dere andre som også har imorgen! :)
Det går nok veldig bra for oss alle! Det har jeg bestemt :) Lykke til til deg og :)
 
3 timer igjen.. Dette er ikke godt for hjertet mitt :p
 
Da var det overstått her også❤️ frisk og rask og en meeeeeget aktiv baby! Fikk ikke sett kjønn da, den ville ikke vise seg fram idag..men det viktigste er at den er fin og frisk! Termindatoen ble stående til 23.oktober ❤️
 
Ferdig her også! Alt var bra, og termin ble stående som den var :) Var ei lita jente som skjulte seg inni magen :) ❤️
 
Er rimelig sikker på at jeg er sistemann nå :laughing002
Fortsatt 10 dager igjen til OUL :p
Men fikk time veldig sent da, er 20+3 da..:confused:
 
Oi, oi, oi! Bare 1 uke igjen :cat:
Husker når jeg begynte å telle ned, da var det 49 dager :eek: Så fikk jeg den teite beskjeden når det var 30 dager igjen at de måtte flytte timen.. Så da ble det 34 dager istedet :shifty:
Og nå er det bare 7 dager igjen til jeg får sett nurket for første gang! :joyful:
 
Back
Topp