Nedtelling OUL :D

Maramo

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberbarna 19
Tenkte det var på tide med ny nedtelling:) i dag er det 4+1 igjen til oul:)
 
Blir med så snart jeg fått innkallelse :)
Hvor lang tid etter kontroll har dere fått brev?
 
3+5 til oul :)
 
Blir med så snart jeg fått innkallelse :)
Hvor lang tid etter kontroll har dere fått brev?

Det tok ca. 2 uker fra kontroll (med søknad) til jeg fikk brev fra sykehuset.

Ellers er det 7+4 her... Vi har akkurat vært på tidlig ultralyd og hilst på en veldig livlig spire på omkring 4 cm. Så vi får leve på det mens vi venter :)
 
3+5 til OUL! Gleder meg til å finne ut om alt står bra til og om det er jente eller gutt. Far i huset er overbevist om at det er jente denne gangen, men jeg har ingen følelse på det. Nesten litt rart. Sist var jeg sikker hele tiden på det var en gutt, og det var det.. :)
 
3+5 til OUL! Gleder meg til å finne ut om alt står bra til og om det er jente eller gutt. Far i huset er overbevist om at det er jente denne gangen, men jeg har ingen følelse på det. Nesten litt rart. Sist var jeg sikker hele tiden på det var en gutt, og det var det.. :)
Helt samme som meg det, sist var jeg skråsikker på gutt , jeg sa om de sier det er jente på oul så må jeg på en ny ultralyd for det kommer jeg ikke til å tro på ;)
Denne gangen har jeg ikke no sterk følelse. Men mannen tror gutt igjen ;)
 
43 lange dager igjen... Måtte utsette timen jeg først fikk siden jeg skal ut å reise.
 
Jeg henger meg på med det samme jeg får innkallelse... Venter i spenning og håper den kommer snart:) er 14+6 i dag, så det nærmer seg heldigvis:) tiden går mye fortere også nå:)
 
43 dager igjen :) måtte det gå fort :)
Jeg fikk ikke brev, men ble tipset om å logge meg inn på helsenorge.no
Der har du oversikt over alle henvisninger, timeavtaler etc med helsesektoren. Fikk sms på telefonen 5 dager etter henvisningen ble sendt at det er et brev til meg der inne. Å jammen meg var det time til oul:) har ikke fått brev enda så logg inn der og se om ikke du har fått tildelt time, evt sjekke statusen på henvisningen:)
 
42 dager til :) Jeg fikk brev på helse-Norge sine sider to dager etter kontroll. 5 dager etter det (i går) fikk jeg brev i posten :D
 
4+4 igjen. Kjedelig å få OUL helt ute i uke 19 :p
 
43 dager igjen :) måtte det gå fort :)
Jeg fikk ikke brev, men ble tipset om å logge meg inn på helsenorge.no
Der har du oversikt over alle henvisninger, timeavtaler etc med helsesektoren. Fikk sms på telefonen 5 dager etter henvisningen ble sendt at det er et brev til meg der inne. Å jammen meg var det time til oul:) har ikke fått brev enda så logg inn der og se om ikke du har fått tildelt time, evt sjekke statusen på henvisningen:)
Tusen takk for tips :) Var hos legen for to dager siden og hadde fått time på helsenorge.no :D 25 dager til <3
 
Imorgen skal jeg på tidlig ul, og oul blir bestilt da om alt ser bra ut, men skal være i uke 19 så bare å vente tålmodig ;)
 
Back
Topp