Nedtelling OUL :D

5 dager igjen! Nærmer seg nå :D
Så artig at det er snart!! Jeg syns fortsatt det er rart at du fikk så sent mtp at jeg til og med har vært inn en ekstra gang før deg! På samme sykehus?!
Men da er jo du lenger på vei fra overstått UL mot oss andre ;) må alltid se det to veier
 
Så artig at det er snart!! Jeg syns fortsatt det er rart at du fikk så sent mtp at jeg til og med har vært inn en ekstra gang før deg! På samme sykehus?!
Men da er jo du lenger på vei fra overstått UL mot oss andre ;) må alltid se det to veier
Gleder meg masse! Blir jo første gang jeg får sett nurket :)
Synes det var drygent lenge å vente til 20+3 ja, skjønner ikke hvorfor jeg fikk så sent.. Men, men. Nå blir det snart i alle fall ;)
 
Dun, dun, duuuuuh! 3 dager igjen :D
 
:wideyed: 2... Bare 2 dager igjen :wideyed::wideyed:
 
I morgen er den store dagen :excited001
Og jeg er så glad for at jeg har fått time så tidlig som jeg har gjort, kl 09.00. Da slipper jeg å gå rundt meg selv hele dagen i spenning og vente :)
Gleder meg sånn! :dance018
 
Oi, oi, oi! Bare 1 uke igjen :cat:
Husker når jeg begynte å telle ned, da var det 49 dager :eek: Så fikk jeg den teite beskjeden når det var 30 dager igjen at de måtte flytte timen.. Så da ble det 34 dager istedet :shifty:
Og nå er det bare 7 dager igjen til jeg får sett nurket for første gang! :joyful:

Masse lykke til i morgen!! Det blir nok en fin opplevelse <3
 
Tusen takk! :joyful:
Kommer ikke til å få sove i natt, haha :D
Å lykke til imorgen nå! Så spennendes å endelig få kom inn på UL. Regner med du er sist ut av oktoberjentene ;) men bland de første i novembergruppa isteden?
Du må skrive etterpå og fortelle hvordan det gikk :D
 
Lykke til imorgen! Endelig blir det din tur. Trodde ikke jeg kom til å få sove jeg heller, men sov som en stein :p
Tusen takk :joyful: Sovna tilslutt, men våkna halv 7 og måtte på do :facepalm: Tror det er liten sjanse for at jeg får sove igjen når jeg likevel må opp kl 8 :p

Å lykke til imorgen nå! Så spennendes å endelig få kom inn på UL. Regner med du er sist ut av oktoberjentene ;) men bland de første i novembergruppa isteden?
Du må skrive etterpå og fortelle hvordan det gikk :D
Takk, takk! På tide at det ble min tur, ja ;)
Rimelig sikker på at jeg er sist her inne :laughing002 Men er faktisk en del på novembergruppa som har vært på OUL da, jeg drar jo sååå sent..
Men, nå er det bare 2 timer igjen :D
Kommer nok til å skrive et innlegg :)
 
Tusen takk :joyful: Sovna tilslutt, men våkna halv 7 og måtte på do :facepalm: Tror det er liten sjanse for at jeg får sove igjen når jeg likevel må opp kl 8 :p


Takk, takk! På tide at det ble min tur, ja ;)
Rimelig sikker på at jeg er sist her inne :laughing002 Men er faktisk en del på novembergruppa som har vært på OUL da, jeg drar jo sååå sent..
Men, nå er det bare 2 timer igjen :D
Kommer nok til å skrive et innlegg :)
Da er du kanskje inne akkurat nå da!? :D håper alt går bra!
 
Back
Topp