Navlepopp?

Min poppet mot slutten sist. Kommer sikkert til å gjøre det denne gangen også, merker den er litt "løsere" :hilarious:
 
La merke til idag at jeg kan se bunnen, og har veldig dyp navel, så tviler på at den popper helt.
 
Ja er flere uker siden [emoji23] min navle er veldig grunn så poppet tidlig [emoji6]
 
Min er på vei tror jeg. Men min endret seg nesten før jeg fant ut jeg var gravid (fant det ikke ut før nesten uke 10 da).
Den har ikke poppet helt, men den er godt dyttet opp så regner med det kommer til å skje [emoji846]
 
Hvilken navle? Min har vært ''borte'' i noen uker (3-5 ?) nå :p
 
Min har ikke poppet enda, er 19+1 i dag. Den ser annerledes ut, så den popper nok når jeg kommer lenger i svangerskapet:p
 
Spent på om den kommer til å poppe:hilarious: den blir bare mer og mer utover i hvertfall og har absolutt ikke utovernavle til vanlig:p
 
Vet ikke helt om min kommer til å poppe? Er nettopp rundet 29 uker og navlen er bare blitt helt flat nå. Blir den flat før den popper kanskje?

Edit: ser at jeg sneik meg inn her fra novembergruppa :-/
 
Jeg har en helt normal innovernavle til vanlig, men når vi var på ferie da jeg var i uke 20 kommenterte mannen plutselig "du har jo nesten ikke navle lenger? Har den alltid vært sånn der eller??" Han så helt sjokkert ut stakkar [emoji23] og nei, den har jo liksom ikke det da [emoji28] skulle tro han visste det etter å ha vært sammen med meg i fire år..
 
Min har aldri poppet før iallfall, men siden sist har jeg jo fått rekonstruert navlen pga bukplastikk. Så vet ikke hvordan det vil bli denne gangen
 
Min har poppet tidligere og tidligere for hvert svangerskap. Med første poppet den ikke før på slutten. Er 21+3 nå og den poppet for noen uker siden.
 
Ikke poppet enda, men om kveldene går den jamt med magen så er nok ikkw lwnge til den popper ut tenker jeg
 
Nei. Det gjorde den ikke sist heller :p trodde alltid de gjorde det så jeg ventet og ventet, fikk kjeeeempe stor mage, men aldri poppet navlen :p
 
Min er i ferd med å poppe, blir artig å se når. Navlen min fikk aldri tilbake sin opprinnelige form etter forrige graviditet. Ikke så viktig da, men var litt rart.
 
Back
Topp