Navlepopp?

Nei, navlen min er kjempedyp.
 
Jeg har ikke spesielt stor mage, men utrolig nok er det ikke lagt unna at navlen har poppet faktisk:p
 
Ja :)
 
Har veldig dyp navle, poppet ikke sist, og ser ikke ut til at den gjør det denne gangen heller [emoji4]
 
Min er veldig på vei til å poppe helt nå! Så uvant siden jeg vanlgvis har helt motsatt:wideyed:
 
Popp, popp! Nå er den helt ute. Min er innovernavle vanligvis, men ikke veldig dyp.
Uke 22.
 
Har veldig dyp navel så spørs om den popper, men kan se bånn [emoji1] Samboern som synes det er så gøy å leke med den synes nå den er mest ekkel siden bånn syns [emoji1][emoji6]
 
Jeg er i uke 28. Har ikke hatt tegn på at den skal poppe ut før i helgen. Blåste magen litt ekstra opp etter et stort måltid å da ser jeg navelen presser litt ut, men den er fortsatt innover [emoji4]
 
Fremdeles dyyyyyp navel. Og tendens til valk på magen gjør at den ligger enda dypere. Gleder meg til magen blir stram nok til at den valken ikke syns.
 
Tenker det skjer mot slutten, har blitt vesentlig grunnere, og det skal ikke mye strekken til før den popper tror jeg!
 
Back
Topp