Når skal dere vaske babytøyet?

Fikk barnepass i dag, så jeg fikk nettopp satt på en maskin [emoji1][emoji1] Nesten så jeg vil stryke klærene også. Spesielt sengetøy fra storebror. Har jeg mista vettet? [emoji23]
Haha! Jeg har strøket alle baby klærne samt store søster sine. Har skikkelig lyst til det i kveld å selvom jeg er dødssliten :p
 
Haha! Jeg har strøket alle baby klærne samt store søster sine. Har skikkelig lyst til det i kveld å selvom jeg er dødssliten :p
Godt å høre det ikke bare er meg [emoji14] Har tatt helt av nå jeg. Tror det er fordi jeg merker på kroppen at det begynner å bli tungt. Vil bli ferdig med det meste nå mens jeg har litt energi igjen.
 
Fikk barnepass i dag, så jeg fikk nettopp satt på en maskin [emoji1][emoji1] Nesten så jeg vil stryke klærene også. Spesielt sengetøy fra storebror. Har jeg mista vettet? [emoji23]
Har strøket alt av sengetøy og noen av klærne som var veldig krøllete. Men sengetøyet kommer jeg nok til å fortsette å stryke, det blir jo så mye finere! Vet om mange som faktisk stryker sitt eget sengetøy også, men det er jeg for lat til [emoji23]
 
stellekommoden står som flatpakke i gangen.. planer om montering i helg, også vasking til uka kanskje? Er 33+2 [emoji4]
 
Fikk barnepass i dag, så jeg fikk nettopp satt på en maskin [emoji1][emoji1] Nesten så jeg vil stryke klærene også. Spesielt sengetøy fra storebror. Har jeg mista vettet? [emoji23]


Jeg stryker sengetøyet til både sprinkelseng og vogn :hilarious:.... trodde det var vanlig jeg:p men gjør det bare etter første vask :D
 
Har vasket alt ferdig :) str 50-56.
Lagt det i skuffen så er det ute av verden. Men eneste som er ordnet så ikke klart med resten :)
 
Jeg stryker sengetøyet til både sprinkelseng og vogn :hilarious:.... trodde det var vanlig jeg:p men gjør det bare etter første vask :D
Jeg har også strøket nå [emoji1] Sengetøyet blir mye finere strøket, ja [emoji7]
 
Back
Topp