Når skal dere vaske babytøyet?

LilleGull1517

Forumet er livet
Junibarna 2015
Sommerfuglene 2017
Jeg sitter her og vurderer å vaske alt babytøyet, nytt som brukt. Kribler liksom litt i å få ting klart. Litt tidlig kanskje? Når skal dere vaske det?
 
Jeg begynte idag:p er snart 33 uker, godt mulig jeg er tidlig ute men tenker det er like greit å bli ferdig med det når formen er så opp å ned fortiden:)
 
Har en vask på nå jeg :) Er 33+0 og ville snart begynne å gjøre klart stellebagen og sykehusbagen. Da må jeg ha litt småting ferdig vasket som gulpekluter, sokker, lue, teppe, body og strømpebukse osv. Så bestemte jeg meg bare for å ta alt i størrelse 56, alle gulpekluter, sokker, smekker osv mens jeg var i gang. Venter nok med sengetrekk og de andre størrelsene :)
 
Skal straks begynne, er 30+5 idag. Tenker å være ferdig når jeg er 34 uker, og deretter pakke fødebagen just in case :) Må bare vaske stellekommoden først så jeg har en ren plass å legge klærne etterpå :p
 
Hmmm. 34 uker i morgen, bør sikkert begynne snart. Har en del å vaske :p
 
33 uker i morgen og tenkte å begynne snart :rolleyes:
Hvertfall fødebagen må jeg snart ha klar, av erfaring med førstemann som plutselig kom uventet i uke 34 så vet jeg det er greit å ha den klar (selv om lillemor ikke kom før i uke 38 og denne sikkert ikke kommer før på overtid:dead:)
 
Tatt nesten alt av klær. Ikke vasket kluter og sengetøy. Uke 33 i morgen
 
Har vasket alt jeg i forrige uke. Ikke at jeg har så mye. Men tenkte ha det rent til sykehusbaggen. Den er så å si klar. Uke 34+1 idag [emoji1]
 
Jeg har begynt nå, og er 33 uker på lørdag. Føler ikke det er tidlig egentlig. Er greit å ikke ha mye som må ordnes den siste tiden. Plutselig kommer hun før tiden også. :)
 
Sniker fra mai. Her begynte jeg å vaske i uke 32/33. Jeg er glad jeg startet såpass tidlig ettersom formen ikke har vært på topp de siste ukene.

Nå er jeg i uke 37, og har fokus på å få pakket ferdig fødebag og få unna småting som gjenstår :)
 
Jeg har vasket alle klærne idag :) er 34+0 :) formen er ikke på topp så jeg valgte å gjøre det nå mens jeg ennå har ett lite overskudd. Skal vaske håndklær, kluter eg sengetøy når seng og stellebord er på plass :)
 
Tenkte å begynne så smått i slutten av Mai jeg :) er da rundt uke 37-38
 
Vasket det jeg har i 56, og noe i 62, og pakket bagen hennes til sykehuset :)
Resten tar jeg som det kommer :)
 
Vaska alt før påsken jeg [emoji28] Men vi har arvet så mye tøy, så var greit å få vasket og sortert litt.
 
Startet på sengetøye igår :) 32 uker i morgen [emoji4]
 
Skal bare jobbe ut neste uke, ( skal ha ettpar uker ferie før permisjonen starter), da skal jeg vaske å stelle i stand[emoji6][emoji4]
 
Skal vaske i helga og er da 35 og en halv uke. Men satser på å ha klær og sykehusbag ferdig på søndag:)
 
Fikk barnepass i dag, så jeg fikk nettopp satt på en maskin [emoji1][emoji1] Nesten så jeg vil stryke klærene også. Spesielt sengetøy fra storebror. Har jeg mista vettet? [emoji23]
 
Back
Topp