Når mannen er utro...

kingofthehills

Betatt av forumet
Mannen min er utro mot meg.. Det vet jeg fordi jeg har lest det på facebooken hans (på chatten der han snakket med en annen jente).. Dette har skjedd før, og hver gang jeg spør han om det og søker bekreftelse på at det bare er meg og han, får jeg det aldri.. Sier aldri noe pent eller noe.. Problemet er at jeg ikke kan konfrontere han med det, for han klikket så syyyykt og la feilen over på meg sist gang han drev på med ei anna jente, fordi jeg hadde logget innpå hans facebook.. Selvfølgelig er det utrolig galt, men det er bare der jeg får sannheten.. Hva skal jeg gjøre når jeg ikke kan konfrontere han med det???
 
reise!?!?!?!!!!!
ikke noe mer om eller men mener jeg..

styrkeklemmer [:D]
 
Da pakker du sekken hans og hiver han ut. Det er jo tydelig at han driter en lang faen i deg og bare vil fortsette å være notorisk utro.
 
Ehhh.. Bare gjøre det slutt, si at du ikke har følelser for han lenger, hva som helst. Jeg personlig synes det er dumskap å bli hos en som er utro mot deg, spesielt når han har vært det før også.
 
ORIGINAL: Bare Kari

Da pakker du sekken hans og hiver han ut. Det er jo tydelig at han driter en lang faen i deg og bare vil fortsette å være notorisk utro.


Sign! Vet det er lettere sagt enn gjort, men du fortjener ikke en utro mann. Jeg haaaater utroskap og tåler ikke et snev av det. Ha mer respekt for degselv og finn deg en som vil ha deg, og kun deg!

Lykke til, sender masse klemmer [:)]
 
hvis han ikke engang er villig til å legge seg flat og viser at han virkelig angrer....DYPT, eller hadde kommet til deg selv å fortalt det å lagt seg flat, og vist det, så hadde jeg gått.... å det rimelig kjapt! INGEN fortjener å bli tråkket på på den måten... Stor klem!
 
Du vet han har gjort noe galt IGJEN. Trenger ikke konfrontere, bare avslutt forholdet. Du kan jo ikke leve under sånne forhold! Lykke til [:)]
 
ORIGINAL: Bare Kari

Da pakker du sekken hans og hiver han ut. Det er jo tydelig at han driter en lang faen i deg og bare vil fortsette å være notorisk utro.
 
Det er iallfall ikke din feil at han er utro. Å legge skylden på deg er jo helt på tryne av han.
Du skal iallfall ta dette opp med han, spiller ingen rolle at du no har sett at det er sant på Facebook. Trenger ikke å kave deg opp men bare gi beskjed på at du vet hvordan tingene ligger ann..
Ville forlatt han for en stund, og sett hva han gjorde med saken...
 
Lykke til videre
 
 
 
ORIGINAL: Amy09

Du vet han har gjort noe galt IGJEN. Tenger ikke konfrontere, bare avslutt forholdet. Du kan jo ikke leve under sånne forhold! Lykke til [:)]


Sign
 
Ser jo ikkje ut som om han viser anger, eller skjønner at han gjer nåke gale...
og i og med at han legger all skyld på deg, tyder det på at han er ein førsteklasses drittsekk, og ikkje har tanke for andre enn seg sjøl...
Veit det er ufattelig vanskelig, men det einaste som kan gjere deg lykkelig på lang sikt er å forlate han...
sender deg ein kjempeklem, veit denne situasjonen er vond[:(]
 
Virker som du finner deg i det meste fra han så regner med du blir denne gangen også[8|]

Når mannen presterer å vri det over på deg som sjekker hans facebook og du godtar det så er det jo opp til deg. De fleste andre hadde ikke gitt mannen en sjanse og kastet han ut med en gang, han angrer jo tydelig ikke overhode[8|]
 
Jeg hadde glatt innrømmet at jeg hadde logget meg på hans facebook!! Han som har driti på draget! Ikke du!!

Hadde aldri klart å være i det forholdet.. når man vet han driver med utroskap!

Lykke til[:)]
 
Bli kvitt han...du er verdt mer enn en utro mann! Lykke til[:D]
 
ORIGINAL: Bare Kari

Da pakker du sekken hans og hiver han ut. Det er jo tydelig at han driter en lang faen i deg og bare vil fortsette å være notorisk utro.

Enig. Drittsekken er tydeligvis ikke verd 5 minutter mer av din tid.
 
Eh... Du kaster han ut eller drar selv?
 
Jeg vet av erfaring, at jeg hadde ikke orket å være i ett slikt forhold! Hadde aldri kunnet tilgi det..
 
Hva du gjør?? Du gjør det slutt...

Uansett hva han sier til deg så syns jeg du skal si du vet han har vært utro og at nå er det ingen vei tilbake, og at det er slutt.. Drit i om han klandrer deg.. Det han sier trenger ikke bety en dritt for deg[:)]
 
Åh, jeg får bare lyst til å gi deg en klem! Jeg vet at det ikke er så lett å bare pakke sakene sine og reise, langt mindre tvinge han til å dra. Det er vanskelig å snakke med en som ikke vil snakke og det er vanskelig å bære ham ut (antar jeg). Har du følelser for han lenger når han holder på som han gjør da?
 
ORIGINAL: Bollemi

Herregud... STIKK jente!!!!!!!!!! Alt jenter finner seg i altså [&o][:(]
Det der er INGENTING å samle på og du gjør det kun værre for deg selv ved å bli!
Du kommer til å få det mye bedre etterpå!!!!!!!!!!![:)]
 
Back
Topp