Når mannen er utro...

ORIGINAL: Bare Kari

Da pakker du sekken hans og hiver han ut. Det er jo tydelig at han driter en lang faen i deg og bare vil fortsette å være notorisk utro.


Sign. Kvitt deg med driten!
 
Klassisk tilfelle. og tro mine ord: Kom deg bort fra han med en gang.. Ut fra det lille du skriver tolker jeg det dit hen at han nok aldri kommer til å legge seg flat, krype, eller unnskylde seg ovenfor deg. Det er hardt mens det står på men heller lykkelig alene, enn å være sammen med en dust som ikke gir deg den ærligheten og respekten du fortener!
 
Eh.. ikke noe å lure på, dessverre. AVSLUTT FORHOLDET.

Pakk en bag og sleng ut, bytt lås og vink i vinduet... bort med han!
 
du er tydeligvis glad i han, som blir i det forholdet....
Men lite tyder på at han er glad i deg.... Då hadde han ikkje villa deg så vondt, han hadde også klart å gje deg bekreftelse på at det er deg han vil ha.. At han la skylda over på deg viser kor lite det bryr han at han har sveke deg! :(
Synes kjempesynd på deg, for eg trur det må vere grusomt vondt å oppleve at ein så viktig person er utro..

MEN!! Eg veit du fortjener bedre:) Eg veit at du vil få det mykje bedre uten han,- etter kvart! Det vil sikkert vere tøft i begynnelsen. Du kjem sikkert til å ha lyst til å sende mld om at du savner han, og vil hahan tilbake!Men etter ei stund, når du føler deg sterk fordi du ikkje sendte mld, når du merker at du klarer å funere heilt supert uten han, så kjem du til å vere så evig glad for at du forlot han at du vil ikkje tru det!!:)

Lykke til;)
 
ORIGINAL: Bare Kari

Da pakker du sekken hans og hiver han ut. Det er jo tydelig at han driter en lang faen i deg og bare vil fortsette å være notorisk utro.


SIGN!!!!!!!!!!!!!!!
 
ORIGINAL: Kittekat

ORIGINAL: Bare Kari

Da pakker du sekken hans og hiver han ut. Det er jo tydelig at han driter en lang faen i deg og bare vil fortsette å være notorisk utro.

Enig. Drittsekken er tydeligvis ikke verd 5 minutter mer av din tid.



sign
 
ORIGINAL: racesnuppsi

reise!?!?!?!!!!!
ikke noe mer om eller men mener jeg..

styrkeklemmer [:D]
 
han ble sint på deg fordi du hadde logget på facebooken hans, han er utro[8|] vet ikek hvem som skulle være mest sint jeg.. Hadde pakket tingene mine og dratt jeg
 
Hvor gamle er dere, 14?

Kom deg vekk.
 
jeg lover deg at du får det MYE bedre aleine!!!!!
Om en stund finner du en mann som behandler deg med respekt og værdighet,akuratt som du fortjener[:)][:)]
 
Back
Topp