Når kjøper dere sko?

Han har gått selv fra han var 9,5 mnd. Men nektet å ha sko på beina frem til han var ca. 11 mnd, så brukte kun Stonz frem til vi fikk han til å bruke sko:)
 
Her fikk han sko i 1årsgave av to "kamerater" - og selv om han ikke kan å gå alene enda, har han de på seg når vi er ute. Han er blitt fort vant til de og er veldig stødig i de. Det er adidas joggesko og selvsagt dødskule (jeg er supersjalu på de) :p
 
Lillegutt ble 1 år 19.april og har gått i ca 4 uker nå.

Jeg fikk de første skoene hans str 23, brukte og litt for store. Så har jeg kjøpt et par "sneakers" på bruktbutikken i str 22 og støvler i str 22 på bruktbutikk.

De vokser så ut av de første skoene sine og det er så dyrt med sko så da venter vi litt med å kjøpe nye.

Brukte sko er jo egentlig fyfy, for en kan "Arve" evt fotfeilstillinger tidligere eier måtte ha, men når det er snakk om små barn som vokser fort så har det ikke mye å si, for det er ikke så lenge de har på seg skoene av gangen
 
Jenta blei 1 år på tirsdag, begynte å gå I påska så her har vi begynt med sko. Hun godtar de heldigvis da. Har hatt stonz hun har brukt inntil nylig men blei litt fort våt på bena i de syns jeg.

Og det er ikke alle barn som vokser ut av skoene sine så fort, så vi har valgt å kjøpe nye sko. Storebror har gått opp 2 str i sko på 1,5 år og er lillesøster likedan så syns jeg det er greiest med nye sko. De vil jo bruke sko endel i barnehagen f.eks. så da kjøper vi heller færre par men nye sko, og så prøver jeg å handle på tilbud da :)
 
Mini fikk sine første sko i påska, blir ett år i morra. Har gått veldig bra å bruke de. Ikke vært så mye ute da, for været har vært dårlig. Men hun er veldig fornøyd med å trippe rundt ute og på butikken i de :)
 
Back
Topp