Når kjøper dere sko?

Alvea

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Mini kan ikke gå selv enda, men med støtte og ved å holde seg i en sånn gågreie går han i full fart. Tenkte derfor på hva vi skal bruke ute nå som han vil opp å gå hele tiden. Såå, når brgynner dere med sko? :)
 
Bruker Stonz enda, og kommer til å gjøre det en god stund til. Tenker at det er jo lettere for de å gå uten sko. Så kjøper vi heller sko når hun har blitt såpass flink at hun vil gå mye selv, og kanskje leke litt ute. Ellers så funker stonz og skinntøffler ser jeg for meg. Kjøpte et par småsko/pensko brukt her en dag. Men de blir ikke brukt før i mai (hvis de passer da :eek: ).
 
Vår frøken er på samme nivå som din, og vi tenker å kjøpe sko når hun fyller 1 år i starten av april. Synes Stonz var så varme og klumpete når hun gikk ute i finværet i helgen.
 
Vi kjøpte for 1 uke siden [emoji4] han ble 1 år 9 mars [emoji4] Han går og går både ute og inne nå så måtte bare ha sko [emoji4]
 
Bruker Stonz enda, og kommer til å gjøre det en god stund til. Tenker at det er jo lettere for de å gå uten sko. Så kjøper vi heller sko når hun har blitt såpass flink at hun vil gå mye selv, og kanskje leke litt ute. Ellers så funker stonz og skinntøffler ser jeg for meg. Kjøpte et par småsko/pensko brukt her en dag. Men de blir ikke brukt før i mai (hvis de passer da :eek: ).
Okey, vi har ikke stonz, men noen sånne "skoposer" i samme stil, men føler de blir så klumpete å gå i i forhold til uten, og føler det er for tidlig å begynne med sko også siden han ikke går selv.. Vanskelig dette gitt :p
 
Vår frøken er på samme nivå som din, og vi tenker å kjøpe sko når hun fyller 1 år i starten av april. Synes Stonz var så varme og klumpete når hun gikk ute i finværet i helgen.
Ja vi må nok bare kjøpe inn et par, men føler samtidig det er litt for tidlig siden han ikke går selv enda, men det finnes jo ikke noe alternativ :p
 
Okey, vi har ikke stonz, men noen sånne "skoposer" i samme stil, men føler de blir så klumpete å gå i i forhold til uten, og føler det er for tidlig å begynne med sko også siden han ikke går selv.. Vanskelig dette gitt :p

Vi har også noen skoposer fra Reflex (tror jeg), og synes de er mye mer klumpete enn Stonzene. Fikk tak i pent brukte stonz til 100,- så var en bra investering. Her er det fortsatt en del dårlig vær, snør litt i perioder. Den legger seg ikke men er ekstremt gjørmete og vått ute. Så hun kan ikke ha småsko. Da er stonzene perfekt, ikke for tykke heller [emoji4]
 
Hos oss funker ikke stona eller fotposer. Han bare mister dem.
Vi har heletiden brukt skinntøfler/sko.
Nå har vi kjøpt Ecco starter sko og de funker kjempebra. Han går som bare det når vi hjelper han. Han går ikke helt selv enda.
 
Kjøpte for 2 mnd siden:) hun ble brått veldig flink til å gå, og elsker å gå selv ute. Men allerede vokst ut av 1 paret:p så sko nr 2 får hun av oss til bursdagen :)
 
Vi har kjøpt. Han går mange skritt aleine, og går oftare og oftare korte distansar. Men det er vanskelig med sko! Då blir han plutselig avhengig av å holde i handa. Antar det går seg til etter kvart.
 
Det beste er at de får gå uten sko lengst mulig. Eldste gikk ute med stonz hele første vinteren i bhg, til hun var 1.5 år. Myke skinntøfler uten hard såle er gull! Det har lillebror og de går han i innendørs på kjøpesenter. Brukte de ute da vi var i Italia. Her er det enda snø da, så han bruker stonz ute. Men han går uansett ikke uten støtte enda da. :)
Tøflene hans har bare slik gummi midt under så han ikke skal gli. Utrolig myke og gode.
18f1a0f404aedfba9a4ebd36fd93ebfb.png
 
Det beste er at de får gå uten sko lengst mulig. Eldste gikk ute med stonz hele første vinteren i bhg, til hun var 1.5 år. Myke skinntøfler uten hard såle er gull! Det har lillebror og de går han i innendørs på kjøpesenter. Brukte de ute da vi var i Italia. Her er det enda snø da, så han bruker stonz ute. Men han går uansett ikke uten støtte enda da. :)
Tøflene hans har bare slik gummi midt under så han ikke skal gli. Utrolig myke og gode.
18f1a0f404aedfba9a4ebd36fd93ebfb.png

Er det der tøfler? Utrolig stilige :D Hvor er de fra?
 
Her har vi brukt sko ute i en mnd :) men snuppa her går og går og går :)
 
Det beste er at de får gå uten sko lengst mulig. Eldste gikk ute med stonz hele første vinteren i bhg, til hun var 1.5 år. Myke skinntøfler uten hard såle er gull! Det har lillebror og de går han i innendørs på kjøpesenter. Brukte de ute da vi var i Italia. Her er det enda snø da, så han bruker stonz ute. Men han går uansett ikke uten støtte enda da. :)
Tøflene hans har bare slik gummi midt under så han ikke skal gli. Utrolig myke og gode.
18f1a0f404aedfba9a4ebd36fd93ebfb.png

De der så helt supre ut! Spørs om du bare må dra en tur til til roma og kjøpe til oss andre ;)
 
De der så helt supre ut! Spørs om du bare må dra en tur til til roma og kjøpe til oss andre ;)

Hahaha, helt greit for min del, men da må dere spleise på flybillett[emoji23]
 
Åh, er det ikke typisk [emoji849][emoji87] Finner bare tøfler-tøfler her. Og de som ser sånn ut blir jo stort sett så stive.

Jeg kan se hva merket er, kan jo hende man får kjøpt på nett. :) De var ganske dyre da, 450kr[emoji15]
 
Back
Topp