Når ga kvalmen seg hos deg?

Vore sjøsjuk konstant siden veke 7-8. No er eg komt til veke 13 og har begynt å kaste opp.. blir ikkje noko betre etterpå, so er større belastning no. Men prøver å tenke at kver dag er ein dag nærmere termin [emoji28]
 
Jeg er 13+0 i dag og er fremdeles like kvalm, klarer ikke pusse tenne skikkelig engang for bare brekker meg og spyr[emoji19]

Når avtok kvalmen hos deg?

Jeg er også 13+0 og kvalm, til og med kvalmere... Fryktelig slitsomt og kjipt! Er virkelig lei nå, og savner matlysta..
 
Er i uke 17 og kaster fortsatt opp om morningen.. krysser fingrene for bedring snart [emoji4] spørsmål: noen som har opplevd at det kommer litt blod når dere kaster opp? Kommer en dråpe og to en gang i blant når jeg kaster opp.. glemt spørre jm om dette..
 
Kvalmen kom over natten uke 5. Så avtok det og ble bare ettermiddag og kveld i uke 13. Nå er jeg uke 15 og har vært kvalm i hele dag Mister litt motet når det kommer tilbake igjen sånn.
 
Kvalmen kom over natten uke 5. Så avtok det og ble bare ettermiddag og kveld i uke 13. Nå er jeg uke 15 og har vært kvalm i hele dag Mister litt motet når det kommer tilbake igjen sånn.
Jeg hadde også 1-2 uker som var litt bedre, før det så var tilbake for fullt:( 17+3 nå..
 
Er nå i uke 14 og kvalmen er fremdeles altoppslukende, særlig på morningen og formiddagen. Den kom brått i uke 6. kaster opp hver eneste morgen, men ellers holder jeg heldigvis på det lille jeg spiser. Det er fryktelig slitsomt og igrunnen litt leit, hadde sett sånn frem til svangerskap, så blir det på dette viset[emoji27] Håper inderlig det går over snart!! Lite som hjelper på.
 
Back
Topp