Når folk selger for gamle bilstoler.

Jeg tenker det er opp til kjøper å være klok i hodet jeg. Hadde ikke tatt meg bryet med å sende Mail til selger for å informere. Jeg som kjøper skal vite krav til produktet jeg skal ha.
Er jo ikke alle som vet om det dessverre
 
Tenker at dette er ting man må sette seg inn i som forelder. Syns ikke det er noen unnskyldning egentlig. "jeg visste ikke". Du gjør vel research før du kjøper en bilstol til det kjæreste du har.
Hva med besteforeldre soml kjøper?ikke alt de vet
 
Ikkr alle som har tlf eller pc, så da vil jeg fortrlle de det da.
Da får det være foreldrenes ansvar å informere besteforeldrene om hva som er greit og ikke. Man må være litt selvbevisst. Og ikke skylde på alle andre for alt som er. Er mange av de i USA som har fått ungene drept i bilulykke. Fordi de "ikke visste. Ingen sa noe". Tar to sekunder å google. Klarer man ikke det da burde man ikke ha barn.
 
Da får det være foreldrenes ansvar å informere besteforeldrene om hva som er greit og ikke. Man må være litt selvbevisst. Og ikke skylde på alle andre for alt som er. Er mange av de i USA som har fått ungene drept i bilulykke. Fordi de "ikke visste. Ingen sa noe". Tar to sekunder å google. Klarer man ikke det da burde man ikke ha barn.
Ok din mening , drn skal du få ha så har jeg en annen mening
 
Da får de google. Det finnes ingen unnskyldning.
Gjelder ikke dette for de som selger og da? Det finnes vel ingen unnskyldning for å selge farlige bilstoler?
 
Gjelder ikke dette for de som selger og da? Det finnes vel ingen unnskyldning for å selge farlige bilstoler?
Det er idioter som ser sin mulighet til å tjene penger her og der. Siden man ikke kan kontrollere hva andre velger å selge, så er det viktig å kontrollere seg selv og gjøre nødvendig research.
 
Back
Topp